3

گلر دیگر لیگ برتری به غیر از بیرانوند در یک قدمی پرسپولیس

  • کد خبر : 178580
  • ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۷:۱۶

مسئولان باشگاه پرسپولیس با بحران در خط دروازه تیم شان روبرو شده اند و به شدت به دنبال جذب دو دروازه بان در سطح عالی هستند.

با اتفاقاتی که برای سوشا مکانی دروازه‌بان تیم پرسپولیس رخ داده و با توجه به جدایی ایمان صادقی از این تیم و پیوستن به خونه به خونه بابل مسئولان باشگاه پرسپولیس درصدد هستند تا با جذب دروازه‌بانانی مشکل خود را در این پست حل کنند.

در همین رابطه مدیران پرسپولیس از روز گذشته مذاکرات جدی خود را برای جذب علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت تهران آغاز کردند و قرار است ادامه مذاکرات امروز برگزار شود تا در صورت به دست آمدن توافقات نهایی این دروازه‌بان سرخ‌پوش شود.

این در حالی است که با حضور مرتضی قدیمی‌پور مدیران پرسپولیس به دنبال جذب یک دروازه‌بان دیگر هم هستند تا علاوه بر بیرانوند یک گلر دیگر را هم استخدام کنند.

در همین خصوص شنیدیم مذاکرات اولیه با محمدرشید مظاهری، گلر تیم ذوب‌آهن اصفهان انجام شده و حتی طرفین به توافقات اولیه هم دست پیدا کرده‌اند.

ظاهراً مظاهری در مذاکره با سرخ‌ها مدعی شده از یک تیم دسته اولی فرانسه هم پیشنهاد دارد و باشگاه ذوب‌آهن موافقت خود را برای جدایی او و پیوستنش به این تیم فرانسوی اعلام کرده و اگر بنا به هر دلیلی این انتقال انجام نشود، او دوست دارد نیم‌فصل دوم در پرسپولیس توپ بزند.

نکته حائز اهمیت این است که معمولاً باشگاه ذوب‌آهن به همین راحتی بازیکن خود را از دست نمی‌دهد به خصوص که به خوبی به یاد داریم سعید آذری در چند مقطع مانع انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس شد و حالا هم بعید است او به همین راحتی رضایتنامه دروازه‌بان تیمش را برای پرسپولیس صادر کند!

همچنین مسئولان باشگاه پرسپولیس فیلم چند دروازه‌بان آسیایی از کشورهایی نظیر استرالیا و… را به برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم‌شان داده‌اند تا این مربی کروات بعد از بازبینی فیلم‌ها تصمیم نهایی خود را در خصوص این دروازه‌بان‌ها اعلام کند و در صورتی که برانکو با جذب یکی از این دروازه‌بانان موافقت کند سرخ‌پوشان یک بار دیگر صاحب گلر خارجی می‌شوند.

این در حالی است که تیم پرسپولیس ۳ بازیکن غیر آسیایی دارد و تنها می‌تواند یک بازیکن آسیایی را به جمع خود اضافه کند اما اگر مدیران پرسپولیس به این نتیجه برسند که یک دروازه‌بان غیر آسیایی را به جمع خود اضافه کنند آن زمان باید از بین بنگستون، ماریچ و اومانیا یکی از این سه نفر از این تیم کنار گذاشته شوند و باید دید برانکو در نهایت چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=178580

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر