2

پیشنهاد اول ما برای انتقال شجاعیان به استقلال، جابجایی بازیکن بود

  • کد خبر : 178790
  • ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: در موضوع انتقال داریوش شجاعیان به استقلال تهران، پیشنهاد ما در مرحله اول جابجایی بازیکن بود که باشگاه استقلال مخالفت کرد.

 

به گزارش  افق و به نقل از سایت باشگاه گسترش، غلامرضا سمندر با اشاره به مذاکرات چند روز گذشته با مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درخصوص انتقال داریوش شجاعیان به این تیم، اظهار داشت: طی جلسه ای که برگزار شد، پیشنهاد ها و راهکارهایمان را ارایه کردیم و تصمیم گیری نهایی با مدیران باشگاه استقلال تهران است.
سمندر با بیان اینکه، در شرایط فعلی، تمامی تیم ها درصدد حفظ بازیکنان اصلی خود هستند، گفت: به هر حال هر باشگاهی برای برطرف کردن نیازهای خود باید هزینه ای را متحمل شود و این موضوع در فوتبال حرفه ای امری، منطقی است، شجاعیان یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما است و بازیکنانی نظیر او در تمامی تیم ها، جایگاه خاص خود را دارند و طبیعی ست که انتقال و جدایی آنان امری دشوار باشد.
او در ادامه افزود: علیرغم مخالفت ما با انتقال شجاعیان به استقلال تهران، بدلیل اصرار این باشگاه، پای مذاکره نشستیم و با ارزیابی شرایط دو تیم، پیشنهاداتی را ارایه دادیم که، طرف مقابل اجرای آن را دشوار و در برخی موارد ناممکن دانست و از این رو، ما نیز بر موضع قبلی خود مبنی بر نیاز به این بازیکن تاکید کردیم.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه از نظر ما ، موضوع انتقال شجاعیان منتفی است، افزود: همانطور که باشگاه استقلال بر حفظ داشته های خود اصرار دارد، ما نیز برای آینده، برنامه داریم و درصورت جدایی شجاعیان می بایست با صرف هزینه ای، جای خالی وی را تامین می کردیم.
وی در ادامه اظهاراتش ادامه داد: پیشنهاد ما در مرحله اول جابجایی بازیکن بود که گزینه هایی را نیز عنوان کردیم ولی باشگاه استقلال با تمامی آنها مخالفت کرد و پس از آن، بحث پرداخت هزینه در قبال انتقال شجاعیان مطرح شد که این موضوع نیز بی نتیجه ماند و از منظر ما، بحث انتقال شجاعیان به استقلال تهران، کان لم یکن تلقی می شود.
غلامرضا سمندر ، شرایط تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در اردوی ترکیه را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت اردویی و تمرینات تیم، مناسب است و دیروز، در اولین دیدار تدارکاتی مقابل تیم سوپر لیگ ترکیه به پیروزی روحیه بخش دست یافتیم.
سمندر همچنین از جذب بازیکن جدید خبر داد و اضافه کرد: طی روزهای گذشته، مهدی کربلایی، بازیکن آینده دار را در رده سنی ۲۳ سال به خدمت گرفتیم و انشاالله فردا – یکشنیه ۲۰دی- به اردوی تیم در ترکیه اضافه می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=178790

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر