1

همه ما دوست داریم تیم تراکتورسازی قهرمان لیگ شود

  • کد خبر : 95284
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت:همه تبریزی ها طرفدار تراکتورسازی هستند و ما هم دوست داریم این تیم قهرمان لیگ شود.

غلامرضا سمندر در خصوص اینکه در جریان بازی تیم فوتبال فولادگستر تبریز مقابل استقلال حق‌کشی اتفاق افتاده است، اظهار داشت: نه واقعیت این است که حق‌کشی نبود، ما بازی خوبی را انجام دادیم و به تجربه استقلال باختیم. در واقع با تیم ملی بازی می‌کردیم و به نبوغ فرهاد مجیدی باختیم اما این شکست غیرعادی نبود. باخت هم جزئی از فوتبال است و همیشه تیمی که خوب بازی می‌کند برنده نیست.

به گزارش فارس ، وی ادامه داد: با این تفاسیر ما از عملکرد بازیکنان خود راضی هستیم چون در سطح بالایی ظاهر شدند و من از مطبوعات می‌خواهم به آن اتفاق و مصاحبه‌ای که رسول خطیبی در خصوص برخی تماس‌ها با بازیکنان ما داشت، دامن نزنند. چیز خاصی نبود، بازی گذشته است و ما سه امتیاز آن را از دست داده‌ایم. البته اگر کارشکنی‌ای شده حتماً باید رسیدگی شود و ما مطمئنیم کمیته منشور اخلاقی و کمیته انضباطی به آن رسیدگی خواهند کرد اما از نظر فنی اگر ما تجربه لازم را داشتیم سه امتیاز دیدار برابر استقلال برای ما بود. با این حال ما باید این بازی را فراموش کرده و به دیدارهای آینده بیندیشیم.ما پنجشنبه هفته جاری با تراکتورسازی بازی خواهیم کرد و بازی با استقلال تمام شده است.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: ما در هفته اول مقابل استقلال بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم و فکر می‌کنم بهترین بازی هفته، مسابقه ما برابر استقلال بود و حالا ما به فکر بازی مقابل تراکتور هستیم. شکر خدا شرایط روحی بازیکنان هم خوب است و آنها هم‌قسم شدند یک دیدار زیبا و جوانمردانه را مقابل تراکتورسازی به نمایش بگذارند. مطمئناً هوادارانی هم که به استادیوم می‌آیند تا دربی تبریز را تماشا کنند هر تیمی که بهتر بازی کند را تشویق خواهند کرد و مطمئناً برنده اصلی دربی تبریز هواداران خونگرم تبریزی خواهند بود.

سمندر در خصوص اینکه در دیدار گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز هواداران تبریزی بیشتر کدام تیم را تشویق خواهند کرد، گفت: واقعیت این است که تراکتور تیم اول استان تبریز محسوب می‌شود و مردم تبریز این تیم را به عنوان تیم اول استان می‌شناسند. حتی می‌توانم بگویم بحث تراکتور فراتر از یک باشگاه است و هواداران با تعصبی دارد. الآن هم نمی‌توان گفت مثلاً آنها ۱۰۰هزار هوادار دارند و ما ۱۰ هزار نفر. من مطمئنم پنجشنبه هر تیمی که بهتر بازی کند تشویق می‌شود. در این روز شعور تماشاگران تبریزی را شاهد خواهیم بود حتی سردار پورجمشیدیان رئیس هیئت مدیره تراکتورسازی در یک مراسمی می‌گفتند باشگاه گسترش فولاد و تراکتورسازی فقط در روزی که مقابل هم قرار می‌گیرند رقیب هم هستند اما در سایر مواقع با یکدیگر تعامل خوبی دارند. واقعیت هم همین است ما تعامل خوبی با باشگاه تراکتورسازی داریم و این مسئله را در فصل نقل و انتقالات هم نشان دادیم. هرکسی تبریزی باشد طرفدار تراکتورسازی است. ما هم دوست داریم تراکتورسازی در مسابقات لیگ برتر پیش رو قهرمان این مسابقات شود.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در خصوص اینکه تیم فوتبال این باشگاه در مسابقات پیش رو به دنبال چه هدفی است، اظهار داشت: واقعیت این است که ما اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم اما هدف‌گزاریمان این است که در جدول رده‌بندی تک رقمی شویم یعنی جزو ۱۰ تیم اول قرار بگیریم.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در خصوص اینکه بعد از اظهارات تند رسول خطیبی علیه باشگاه استقلال بعد از کنفرانس مطبوعاتی هفته اول دیگر حق شرکت در کنفرانس‌های مطبوعاتی را ندارد، گفت: رسول خطیبی مدرک A آسیا را ندارد به همین دلیل بر اساس قانون نمی‌تواند به عنوان سرمربی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده و یا در جریان مسابقه به لب خط رفته و بازیکنان را راهنمایی کند اما من امیدوارم این موضوع ربطی به صحبت‌های رسول خطیبی در کنفرانس بعد از بازی استقلال نداشته باشد. ولی ما تابع قانون هستیم. لیگمان حرفه‌ای است و باید بر اساس قانون حرکت کنیم. البته از اول هم به ما می‌گفتند رسول خطیبی برای نشستن روی نیمکت به عنوان سرمربی مشکل دارد. ما هم چندین مکاتبه را با فدراسیون انجام دادیم تا اگر راه قانونی وجود دارد این امکان فراهم شود تا رسول خطیبی با عنوان سرمربی روی نیمکت گسترش فولاد بنشیند اما با وجود اینکه اقداماتی در این راستا انجام دادیم اما بر اساس قانون سازمان لیگ برتر خطیبی این اجازه را ندارد تا به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشیند. امیدواریم مدارک او تکمیل شود و مشکلی برای نشستن روی نیمکت به عنوان سرمربی نداشته باشد اما موضوع دیگری که باید بگویم اینکه خداوکیلی با آقای کفاشیان در این ارتباط صحبت می‌کردم او چندین بار نامه نوشت تا اگر راه قانونی یا تبصره‌ای وجود دارد رسول خطیبی به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشیند و به نوعی تلاش کردم این مشکل را حل کنم اما تا بازی با استقلال جواب نامه ما نیامد. بعد از بازی جواب نامه ما آمد و اینکه این کار شدنی نیست و فدراسیون هم می‌خواهد بر اساس قانون و مقررات AFC و فیفا عمل کند و نمی‌شود به خاطر ما قوانین بین‌المللی نقض شود. آقای کفاشیان زیر هر دو نامه ما نوشت حداقل مساعدت انجام شود اما سازمان لیگ برتر دستش بسته بود. در بازی با استقلال هم ناظر بازی خیلی با ما راه آمد تا رسول خطیبی در کنفرانس‌ها شرکت کند.

سمندر در پاسخ به این سؤال که مشکل رسول خطیبی چه زمانی برای نشستن بر روی نیمکت گسترش فولاد حل خواهد شد و اینکه آیا قرار است رسول خطیبی برای گذراندن دوره مربیگری به کلاس برود، گفت: انشالله در اولین فرصت که به احتمال قوی در نیم‌فصل خواهد بود قرار است خطیبی به یک مسافرت آلمان برود چرا که بر اساس قانون فدراسیون آلمان افرادی که در بوندسلیگا بازی کرده باشند بالاترین مدرک مربیگری آلمان را دریافت می‌کنند و رسول خطیبی به دلیل حضور و سابقه خود در بوندسلیگا می‌خواهد اقداماتی را در این راستا انجام دهد. خود رسول خطیبی باید پیگیر حل مشکل مدرک مربیگری‌اش باشد و او هم دارد این کار را انجام می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پایان با اشاره به اتفاقات دیدار تیم فوتبال این باشگاه با استقلال تهران، گفت: همه باید کاری کنیم اگر اتفاقی هم افتاده خیلی سریع آن را جمع‌بندی کنیم نه اینکه بخواهیم آن را کش بدهیم. من هم از دوستان مطبوعاتی تشکر می‌کنم که واقع‌بینانه با این موضوع برخورد کردند و اجازه ندادند بی‌دلیل ادامه پیدا کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=95284

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر