1

توهین زشت به همسر ستاره فوتبال دردسرساز شد

  • کد خبر : 179226
  • ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

باشگاه اسپانیول به خاطر اهانت هوادارانش به پیکه و همسر وی همچنین توهین مدافع این تیم به مسی تحت فشار است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا برای صدور حکم نهایی جهت تحریم و تنبیه باشگاه فوتبال اسپانیول تشکیل جلسه داد. این کمیته پس از دریافت شکایت رسمی باشگاه بارسلونا مبنی به توهین هواداران اسپانیول به پیکه مدافع بارسلونا و همسرش، شکیرا تصمیم به برگزاری جلسه و نشست ویژه گرفت.

 

هواداران اسپانیول در جریان دیدار برگشت از جام حذفی اسپانیا که منجر به شکست تیمشان برابر بارسلونا شد، بارها علیه پیکه شعار دادند. جرارد پیکه مدافع تیم فوتبال بارسلونا به خاطر سخنان ضد اسپانیایی و مطالبی که علیه دولت اسپانیا در صفحات رسمی خود در فضای مجازی منتشر کرده مورد نفرت مردم اسپانیا قرار گرفته است و جالب اینجا است که هواداران کاتالونیای اسپانیول نیز این بار به موج ضد پیکه مردم اسپانیا ملحق شده‌اند و همین موضوع پیامی مهم برای حزب جدایی طلب کاتالونیا در پی داشته تا بدانند که غیر از باشگاه بارسلونا نباید به دنبال حمایت از سایر باشگاه‌های کاتالونیای نظیر باشگاه سلطنتی مایورکا یا اسپانیول باشند.

 

توهین به پیکه موضوع جدیدی نبود و بارسلونا کم کم به این وضعیت عادت کرده بود اما اهانت آشکار و تاسف برانگیز هواداران اسپانیول به شکیرا، همسر پیکه باعث شد تا خود این بازیکن و باشگاه بارسلونا واکنش رسمی نشان دهند و از این باشگاه کاتالونیایی به فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کنند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=179226

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر