1

کادر فنی آنالیز خوبی از چین انجام داده بود / ژاپن مهم نیست، سهمیه المپیک می خواهیم

  • کد خبر : 179533
  • ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

هافبک تیم ملی امید گفت:‌ «ژاپن از قدرت‌های آسیا است اما برای تیمی که می‌خواهد سهمیه المپیک را بگیرد نباید مهم باشد که در هر مرحله با چه تیمی روبه‌رو شود.»

احسان پهلوان در مورد دیدار شب گذشته امید ایران مقابل امید چین گفت: «بازی بسیار خوبی بود و بر چین برخلاف دو بازی اول که شکست خورده بود نشان داد تیم پرقدرتی است و جنگندگی خوبی را به نمایش گذاشت. ما نیز با شناخت خوبی از این تیم وارد زمین شدیم و کادر فنی آنالیز خوبی از آنها انجام داده بود و با وجود اینکه چین بازی خوبی انجام داد اما توانستیم بازی را در اختیار بگیریم و برنده میدان باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم.»

وی در مورد گلزنی‌اش در این دیدار گفت: «خوشحالم در این پیروزی سهم داشتم. مهم نیست چه کسی گل زده است مهم این است که در پیروزی ایران سهم داشتم و البته مهم گرفتن نتیجه و پیروزی در میدان است.»

پهلوان در مورد اینکه ایران به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد، گفت: «فرقی نداشت به عنوان تیم اول یا دوم صعود کنیم بلکه مهم این است که توانستیم به مرحله بعد برویم. در واقع برای تیمی که می‌خواهد سهمیه المپیک را بگیرد نباید مهم باشد که در هر مرحله با چه تیمی روبه‌رو می‌شود.»

هافبک تیم امید در مورد دیدار با ژاپن گفت: «ژاپن یکی از قدرت‌های برتر آسیا است و ما هم قدرت آسیا هستیم. مطمئناً حریف ما بسیار خوب است اما ما با آمادگی بالا به میدان می‌رویم تا از سد این حریف بگذریم و با راه یابی به جمع ۴ تیم کم‌کم آماده کسب سهمیه المپیک شویم.»

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=179533

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر