1

اپوزیسیون تراکتورسازی، بلای جان تیم محبوب آذربایجان

  • کد خبر : 180429
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶

باید ببینید که اپوزیسیون تراکتورسازی چه کسانی هستند. آنها مزد زحماتشان را گرفته‌اند. ببینید چه کسانی به تیم ماشین‌سازی رفتند و یا به تیم‌های دیگر رفتند. همان‌هایی که تونی را داغان کردند.

رسول خطیبی در ابتدای فصل جزو گزینه های سرمربیگری تراکتورسازی بود. نام او در کنار تونی به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری سرخپوشان تبریزی برده می شد اما هواداران به شدت از مرد پرتغالی حمایت کردند تا اینکه او روی نیمکت سرخپوشان نشست.

در ادامه لیگ، جو ورزشگاه به نوعی علیه تونی شد تا این مربی غیرمستقیم به دست های پشت پرده اشاره کند که روی سکوها به مخالفت با او می پردازند.

در ادامه باز هم زمزمه هایی در خصوص جدایی تونی مطرح شد و این بار هم نام رسول خطیبی در کنار امیر قلعه نویی به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری تراکتورسازی مطرح شد. در نهایت امیر قلعه نویی سرمربی سرخپوشان تبریزی شد تا مشخص شود تا زمانی که عباسی مدیرعامل این تیم است، جایی برای رسول خطیبی نیست.

برخی از هواداران با انتشار متن هایی در اینستاگرام و فضای مجازی، حسابی از این مربی بومی حمایت کردند اما باز هم بودند افرادی که سرمربیگری تراکتورسازی را برای او زود می دانستند. با این حال، خطیبی که دید دیگر جایی در تراکتورسازی ندارد راهی ماشین سازی تبریز شد تا زیاد از فوتبال دور نماند.

در شروع مجدد لیگ برتر، دو تیم قدرتمند نفت تهران و استقلال خوزستان مقابل رقبایشان غافلگیر شدند تا مشخص شود شرایط با نیم فصل اول فرق دارد. تراکتورسازی اما در خانه راه آهن یک امتیاز کسب کرد که این امتیاز هم با واکنش منفی هواداران این تیم همراه بود و آنها در ورزشگاه از خجالت عباسی و قلعه نویی درآمدند. این شعارها آن هم در روزهایی که قلعه نویی بدون شکست در لیگ کارش را دنبال می کند بسیار عجیب است. هواداران تیم های دیگر، از جمله ذوب آهن و پرسپولیس در روزهای سخت حسابی از تیم شان حمایت کردند تا این تیم ها به اوج برسند اما برخی از هواداران تراکتورسازی با تصمیمات عجولانه شان، تیم را به سمت حاشیه می کشانند.

مدیرعامل تراکتورسازی این شعارها را هم از چشم هواداران این تیم نمی بیند بلکه معتقد است اپوزیسیون تراکتورسازی کارش را مجددا با شروع لیگ، آغاز کرده است. اما منظور عباسی از اپوزیسیون کیست؟

او می گوید: تراکتورسازی در نیم‌فصل بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشت. باید ببینید که اپوزیسیون تراکتورسازی چه کسانی هستند. آنها مزد زحماتشان را گرفته‌اند. ببینید چه کسانی به تیم ماشین‌سازی رفتند و یا به تیم‌های دیگر رفتند. همان‌هایی که تونی را داغان کردند. همان‌هایی که تیم‌ را هم از هم پاشاندند مزد زحماتشان را هم گرفتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=180429

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر