5

ستاره ناکام استقلال در تیم منتخب انتخابی المپیک قرار گرفت

  • کد خبر : 180734
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

بازیکنی که با بدشانسی یک پنالتی خراب کرد ، یک گل به خودی زد و روی گل اولی که ایران از ژاپن خورد ، جا ماند.

روزبه چشمی ستاره این فصل استقلال در پست دفاع یکی از ۲۳ بازیکن کلیدی بازی های قهرمانی زیر ۲۲ سال آسیا شد.

۲۳ بازیکن از میان ۸ تیمی که توانستند به دور دوم بازی های زیر ۲۲ سال آسیا راه پیدا کنند و جواز صعود به المپیک ریو را بگیرند ، به عنوان نفرات کلیدی جام برگزیده شدند و نام شان از سوی کارشناسان فنی ای اف سی در کتاب ویژه مسابقات ثبت می شود. لیستی که در آن ۵ بازیکن سرشناس از تیم ژاپن ، ۴ بازیکن از تیم نایب ققهرمان کره و دو نماینده هم از تیم ایران دیده می شود. ابتدا قرار بود برای این جام هم مثل بسیاری از رخدادهای زیر نظر فیفا ، ۱۱ بازیکن انتخاب شود اما هیات انتخاب به دلیل آنجه سختی روند انتخاب از میان این خوب ها اعلام شد ، تصمیم گرفتند تا تعداد منتخبین را بیشتر کنند. مرتضی محصص در این باره به خبرآنلاین می گوید:«درنهایت قرار شد که ۲۳ بازیکن برگزیده شوند که ۲ نماینده هم در این جمع از تیم ایران انتخاب شده اند.»

۲ بازیکن انتخاب شده از ایران که در این لیست قرار می گیرند اما مهدی ترابی در میان شان نیست و در عوض روزبه چشمی یکی از آنهاست. روزبه چشمی ، کاپیتان تیم ملی ایران و ستاره استقلال این فصل که در این بازی ها بیش از همه هم تیمی هایش در پستی غیر تخصصی تلاش کرد و البته تمام کاسه و کوژه ها هم بر سرش شکست. بازیکنی که با بدشانسی یک پنالتی خراب کرد ، یک گل به خودی زد و روی گل اولی که ایران از ژاپن خورد ، جا ماند. محصص که یکی از اعضای تیم فنی ای اف سی در این مسابقات بود اما درباره دلایل انتخاب روزبه چشمی می گوید:«روزبه یکی از بهترین های تورنمنت بود که تلاش زیادی انجام داد. نمراتی که او از کارشناسان فنی گرفته بود ، عالی بودند و در این لیست بازیکنان موثر جام قرار گرفت. ارسلان مطهری هم به همین صورت بود و در لیست قرار گرفتند اما مثلا در جمع بندی ها ، مهدی ترابی با همه شایستگی هایش که در نزدیکی این تیم منتخب بود ،نتوانست در این فهرست باشد. »

در این لیست که بزودی در کتاب بازی ها معرفی می شود نام اوسانو ، ناکاجیما ، کوبو و دروازه بان ژاپنی ها ۴ بازیکن تیم کره جنوبی و بازیکنانی از ۵ تیم دیگر صعود کرده به مرحله دوم مسابقات هم دیده می شود که توانستند از نظر گروه فنی بازی ها در سطح کیفی بالاتری باشند.

*خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=180734

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر