1

امیدوارم با گلزنی جای” مهدی طارمی” را برای هواداران پر کنم / فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

  • کد خبر : 181965
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

مهاجم پرسپولیس گفت: وقتی هواداران استادیوم را پر می‌کنند، انرژی ما برای بردن بیشتر می‌شود.

علی علیپور، مهاجم تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به بازی حساس تیمش در برابر سایپا گفت: سایپا تیم بسیار خوبی است که بازیکنان خیلی خوبی دارد و قطعاً بازی برابر این تیم یکی از دشوارترین بازی‌های ما خواهد بود. ما در این بازی مثل همیشه با هدف برد وارد زمین می‌شویم و با اینکه حریف سختی را پیش رو خواهیم داشت، اما امید زیادی داریم که با حمایت هواداران بتوانیم این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم.

 

وی در ادامه راجع به غیبت مهدی طارمی در این بازی و توقع هواداران از وی برای گلزنی در بازی فردا عنوان کرد: مهدی یکی از موثرترین بازیکنان تیم ما است که نقش زیادی در نتایج خوب تیم داشته است. نبود او در زمین قطعاً احساس خواهد شد. طبیعی است که در غیاب او هواداران از بقیه بازیکنان توقع داشته باشند تا گلزنی کنند و من هم در صورتی که با صلاحدید آقای برانکو در این بازی به زمین بروم، همه تلاشم را خواهم کرد تا با گلزنی هم جای خالی طارمی را پر کنم و هم هواداران را خوشحال کنم.

 

علیپور همچنین راجع به برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی و احتمال حضور دوباره پرشور هواداران پرسپولیس در این دیدار تصریح کرد: از اینکه بالاخره استادیوم آزادی را برای این بازی حساس انتخاب کردند خیلی خوشحال شدیم، چون ما حساب ویژه‌ای روی حضور هواداران باز کرده‌ایم و وقتی آن‌ها استادیوم را پر می‌کنند، انرژی ما برای بازی بیشتر می‌شود. امیدوارم فردا هم ورزشگاه پر شود تا بتوانیم با حمایت بسیار خوب تماشاگران سه امتیاز مهم این بازی را هم کسب کنیم و به صدر جدول برسیم.

 

وی در پایان راجع به شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: فشردگی در بالای جدول خیلی زیاد است و بازی‌های سختی هم پیش رو داریم که باید برای تمام این بازی ها تمرکزمان را حفظ کنیم. اما از ابتدای فصل آقای برانکو همیشه حرف از قهرمانی می‌زد و حتی در شرایطی که اوایل لیگ اوضاع خوبی نداشتیم هم ایشان اعتقاد داشت ما یکی از شانس‌های قهرمانی هستیم. الان هم تنها هدف ما همین است و خدا را شکر با روند خوبی که داشته‌ایم به بالای جدول رسیده‌ایم و امید خیلی زیادی داریم که بتوانیم قهرمان شویم و با همه وجود هم برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181965

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر