1

مظلومی تغییرات زیادی در ترکیب خواهد داشت/ عیار شیحی روز جمعه مشخص می‌شود

  • کد خبر : 182896
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال روز جمعه بازی مشکلی را مقابل راه آهن برگزار خواهد کرد.

صادق ورمزیار مظلومی تغییرات زیادی در ترکیب خواهد داشت/ عیار شیحی روز جمعه مشخص می‌شودصادق ورمزیار شرایط آبی پوشان را برای دیدار با راه آهن مشکل دانست و افزود: استقلال پس از پیروزی مقابل گسترش فولاد و با توجه به تعطیلی دو هفته ای لیگ و غیبت چند بازیکنش به دلیل مصدومیت و محرومیت، بازی سختی را مقابل راه آهن تهران پیش رو خواهد داشت و کار برای کادر فنی این تیم بسیار مشکل است.

 

وی تاکید کرد: مظلومی باید تغییرات زیادی را در ترکیب خود صورت بدهد و این مسئله باعث می شود تا نتواند از ترکیب همیشگی خود استفاده کرده و این تغییرات دست او را در این بازی تا حدودی خواهد بست.

 

مدافع پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: اما راه آهن از این مساله خوشحال است که در چنین شرایطی مقابل استقلال قرار خواهد گرفت و به دنبال این است تا بتواند از این آب گل آلود ماهی گرفته و سه امتیاز را از آن خود کند.

 

ورمزیار در خصوص حضور عادل شیحی در این دیدار نیز گفت: با توجه به اینکه دست مظلومی بسیار خالی است به احتمال فراوان او از عادل شیحی در این دیدار رونمایی خواهد کرد و تا حدودی مشخص خواهد شد که عیار این بازیکن مراکشی که خیلی هم از او تعریف شده، چیست و آیا می تواند در این دیدار انتظارات کادر فنی و حتی هواداران نیز برآورده کند.

 

وی تاکید کرد: البته با یک بازی نمی توان به درستی از او شناخت کافی پیدا کرد اما در این چند روز آنقدر از او تعریف شده و او را یک بازیکن حرفه ای دانسته اند که من فکر می کنم اگر او واقعا یک بازیکن به تمام معنا باشد می تواند کمک موثری به سرمربی استقلال کند و در غیر این صورت این هم کنار همان بازیکنان خارجی ای می رود که تنها هزینه روی دست باشگاه گذاشته اند.

 

صادق ورمزیار در خصوص اینکه آیا استقلال می تواند در پایان فصل، قهرمان شود یا خیر گفت: ۹ بازی تا پایان فصل باقی مانده و فکر می کنم هم بازیکنان و هم کادر فنی شرایط را به خوبی درک کرده اند که باید در تمامی بازی ها، یک روند منطقی را انجام داده و تنها به دنبال کسب سه امتیاز باشند.

 

مدافع پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم روز جمعه هواداران، تیم محبوبشان را تنها نگذارند و مثل بازی با گسترش فولاد از تیم استقلال حمایت همه جانبه کنند تا آنها بتوانند سه امتیاز را کسب کرده و همچنان صدرنشین باقی بمانند.

 

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182896

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر