1

پزشکان فلسطینی در لبنان در اعتراض به سیاست های آنروا در بیروت تحصن کردند

  • کد خبر : 183244
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۷:۰۲

تصمیمات و سیاست های جدید آنروا در خصوص کاهش خدمات پزشکی و بیمارستانی به آوارگان فلسطینی با هدف قرار دادن فلسطینیان در آوارگی و تحمیل بار سنگین جدید بر آنان صورت می گیرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما  به نقل از تلویزیون الاقصی ،پزشکان فلسطینی در اعتراض به کاهش خدمات آژانس امداد و اشتغال سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی ( آنروا ) مقابل مقر آن در بیروت تظاهرات کردند.
آوارگان فلسطینی در لبنان برای نهمین بار مقابل مقر اصلی آنروا در این کشور در محکومیت سیاست این نهاد بین المللی و کاهش خدمات بهداشتی و پزشکی آن تحصن کردند.
پزشکان فلسطینی برای بررسی تازه ترین تحولات مربوط به تصمیمات و اقدامات آنروا نشست خبری برگزار و به شدت از سیاست و برنامه های آن در قبال آوارگان فلسطینی به خصوص کاهش خدمات پزشکی انتقاد کردند.
عماد الحلاق رییس اتحادیه پزشکان دارو ساز در این نشست خبری گفت: تصمیمات و سیاست های جدید آنروا در خصوص کاهش خدمات پزشکی و بیمارستانی به آوارگان فلسطینی با هدف قرار دادن فلسطینیان در آوارگی و تحمیل بار سنگین جدید بر آنان صورت می گیرد.
محمد داوود پزشک فلسطینی حاضر در این تحصن نیز گفت: ما می بینیم که آنروا در شرایط سخت اقتصادی کنونی بر مجازات ملت فلسطین اصرار کاملی دارد. این در حالی است که آواره فلسطینی از حق کار کردن در هیچ بخشی در کشورهای مقیم برخوردار نیست.
پزشکان فلسطینی ارائه راهکارها و راه حل هایی را برای استفاده از خدمات پزشکی و جراحی ارزان خواستار شدند و این که آنروا سیاست اشتباه خود را متوقف کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=183244

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر