2

ادعای جدید پرسپولیسی ها؛ ممکن است نارنجک کار هواداران استقلال باشد!

  • کد خبر : 183269
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۹:۳۷

رییس کانون هواداران پرسپولیس گفت: «به دلایلی کاملا منطقی نارنجک کار هواداران پرسپولیس نبوده است.»

عباس اسماعیل بیگی ادعای جدید پرسپولیسی ها؛ ممکن است نارنجک کار هواداران استقلال باشد!

عباس اسماعیل بیگی درباره پرتاب نارنجک از سوی تماشاگران بازی پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت: «ورزشگاه در اختیار باشگاه پرسپولیس نیست پس ما نمی توانیم مسئولیت این کار را قبول کنیم. بحث گشتن هواداران و چک کردن آنها سپس فرستادنشان به زمین به عهده تیم امنیتی است و به ما مربوط نمی شود و دوم این که من کسی را متهم نمی کنم اما روزهای قبل از بازی خیلی ها به ورزشگاه می آیند ماشین های مختلف تردد می کنند، ماشین های باربری وسایل مایحتاج برای روز بازی را فراهم می کنند و… پس آدم فکرش به جای دیگر هم راه پیدا می کند. چون روزی که درب های ورزشگاه برای آمدن هواداران باز می شود تا جایی که من می دیدم نیروهای امنیتی به بهترین نحوه ممکن هواداران را می گشتند که یک سوزن هم به داخل ورزشگاه وارد نشود. پس ما قبول نداریم که آوردن نارنجک با حجم زیاد در روز بازی از سوی هواداران ما بوده است زیرا یک بار هم گفتم به بهترین شکل ممکن هواداران را تفتیش بدنی می کردند.»

وی افزود: «من بارها گفتم به کمیته انضباطی که کانون هواداران در ایران مثل تعریف فیفا نیست که بتوانیم همه چیز را در دست بگیریم. اصلا می توان گفت که کسی برای خراب کردن تیم پرسپولیس در بین جمعیت آمده و با برنامه نارنجک به زمین انداخته است. این ها هیچکدام از ذهن ما دور نیست.»

اسماعیل بیگی در خصوص در خصوص ادعای ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم تراکتورسازی، که گفته بود “پرتاب نارنجک از سوی هواداران پرسپولیس، شرایط بازی را متشنج کرد”، تصریح کرد: «اگر ایشان هر اتفاقی که گردن هواداران می اندازند مسئولش را تیم می دانند پس تمام مسائلی که چند سال پیش در تبریز اتفاق افتاده است را گردن بگیرد.»

رییس کانون هواداران پرسپولیس در ادامه مدعی شد: «وقتی که هواداران استقلال یک روز قبل از بازی می گویند که برای کمک به تراکتورسازی به ورزشگاه می آییم پس یعنی این که ما سه گروه در استادیوم داشتیم، ببینید یک وقت پرسپولیس با یک تیمی که ۱۰۰ یا ۲۰۰ نفر هوادار دارد بازی می کند اینجا نمیتوان عنوان کرد که ما گردن نمی گیریم اما وقتی که از سه باشگاه فوتبال حرفه ای هوادارانش به استادیوم می آیند به خصوص استقلال و پرسپولیس که رقبای دیرینه هم هستند پس ما از هر کسی انتظار هر کاری را داریم.»

اسماعیل بیگی تصریح کرد: «با همه حرف هایی که زدم خواستم بگویم که این انفجار مواد محترقه در استادیوم کار هواداران پرسپولیس نبوده است زیرا از نظر عقلانی غیر ممکن است که چرا یک هوادار تیمش را از یک بازی محروم کند و از هر نظر دیگری هم بگویند باز هم غیر ممکن است.»

وی در خصوص استفاده از طرح موزاییک ۳۰۹۰ در بازی ها گفت: «ما به چند دلیل این طرح را اجرا نکردیم و پرچم بزرگ را در این بازی نیاوردیم؛ یک اینکه هیچ محموله ای از سوی کانون هواداران قبل از بازی به ورزشگاه نرود به علت اینکه پیش بینی کردیم اگر اتفاقاتی رخ دهد که البته رخ داد به گردن ما می افتد. دوم این که یک سری شایعاتی ما شنیدیم که هواداران استقلال و تراکتور به علت این که جایگاه رایگان بود به جایگاه ما بیایند و مشکل ساز باشند و به دلایل دیگری ما این ریسک را نکردیم. حالا ما یک طرحی را به ایران آوردیم و نامش را هم به اسم خودمان ثبت کردیم که یک کار حرفه ای است و داریم سعی می کنیم فرهنگش را جا بیندازیم و برای بازی های فروردین ماه می خواهیم از موزاییک های ۳۰۹۰ استفاده کنیم.»

اسماعیل بیگی همچنین گفت: «قابل توجه کلیه هواداران تیم پرسپولیس باشد که به امید خدا در روز قهرمانی پرسپولیس می خواهیم از موزاییک هایی پیشرفته با طرح های چهره زنده یاد هادی نوروزی و لوگوی پرسپولیس استفاده کنیم.»

وی در صحبت های پایانی گفت: «من حرف هایی منطقی زدم و هر کس هم مشکلی دارد جوابگوی او هستم.»

ایسکانیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=183269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از شما ممنون صحبت های خوبی مطرح کردید . همینطور هست و من مطمئن هستم یک دسیسه در کار بوده تا هواداران پرسپولیس را خراب کنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر