1

محجوب: مجلس آینده «مجلس‌الدوله‌» نخواهد بود

  • کد خبر : 183831
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

منتخب مردم تهران در مجلس دهم مجلس آینده «مجلس الدوله‌» نخواهد بود چرا که نمایندگان وکیل‌الرعایا هستند و باید بکوشند که نیروی مردم را تقویت کنند و برای مردم باشند.

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که تعامل نمایندگان تهران در مجلس آینده که همگی از فهرست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت هستند با دولت چگونه خواهد بود، گفت: قطعا این دسته از نمایندگان رویکرد حمایت از دولت را در پیش خواهند گرفت.

وی با تأکید بر لزوم حفظ استقلال مجلس اظهار داشت: بی شک همه اصول و الزامات نباید فدای حمایت مجلس از دولت شود اما مجلس به عنوان یک قوه مستقل حمایت خود را از دولت اعمال خواهد کرد.

فارس/محجوب با یادآوری ادوار مجالس قبل که رئیس‌جمهور در آنها نیابت مجلس را بر عهده داشت، گفت: در آن دو مجلس نیز نمایندگان حامی دولت آقای هاشمی بودند اما هیچ حد و مرزی از وظایف نظارتی مجلس شکسته نشد.

وی از محرز بودن و شناخته شدن حد و مرز حمایت مجلس از دولت سخن گفت و افزود: مجلس آینده «مجلس الدوله‌» نخواهد بود چرا که نمایندگان وکیل‌الرعایا هستند و باید بکوشند که نیروی مردم را تقویت کنند و برای مردم باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=183831

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر