1

هدیه برانکو به سرپرست باشگاه/ طاهری: سال ۹۵ سال وفای به عهد با هواداران و هادی است

  • کد خبر : 183876
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با حضور در جمع سرخپوشان گفت: ما و شما بر سر قول و قراری که در سال ۹۴ با هواداران و هادی عزیز گذاشتیم هستیم و سال ۹۵، زمان وفای به این عهد خواهد بود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی اکبر طاهری امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور پیدا کرد تا ضمن بررسی شرایط تیم، پیشاپیش و با توجه به تعطیل شدن تمرینات، سال نو را تبریک بگوید.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در بدو ورود در اتاق سرمربی با برانکو ایوانکوویچ ملاقات گرمی داشت و در جریان این دیدار، سرمربی پرسپولیس، هدیه‌ای را که از قبل تهیه کرده بود تقدیم طاهری کرد.

 

برانکو در این ارتباط عنوان کرد: من هدیه دادن را حتی بیشتر از هدیه گرفتن دوست دارم بویژه وقتی که هدیه همانی باشد که طرف مقابل را خیلی خوشحال کند. طاهری و برانکو سپس به اتفاق یکدیگر در رختکن تیم حضور پیدا کردند.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در جریان این حضور ضمن تبریک پیشاپیش سال نو به بازیکنان، از هادی نوروزی یاد کرد و برای شادی روح او فاتحه‌ای قرائت شد.

 

وی سپس خطاب به اعضای تیم گفت: سال پرفراز و نشیبی را به اتفاق یکدیگر سپری کردیم و آنچه ارزشمند بود بازگشت حس امید و افتخار به مجموعه خانواده پرسپولیس بود که محصول یک کار همگانی در باشگاه و تیم و درایت کادر فنی، همت شما بازیکنان، حمایت هواداران و البته لطف خدا بود. ما به قول و عهدی که با یکدیگر، هواداران و هادی عزیز بستیم پایبند خواهیم بود که همانا تلاش برای تقدیم قهرمانی به آنها است.

 

طاهری ادامه داد: من در همینجا از همه شما بازیکنان، کادر فنی و سرپرستی، گروه پزشکی، تدارکات، روابط عمومی، کارکنان و مدیران باشگاه در بخش‌های مختلف به خاطر زحمات و تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد تشکر می‌کنم. همچنین اگر در طول سال ۹۴ مورد یا مساله‌ای بوده، بابت آن حلالیت می‌خواهم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=183876

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر