1

گواردیولا: در بایرن‌ همه ما دنبال سه‌گانه قهرمانی هستیم/ بنفیکا احتمالاً بهترین خط دفاعی اروپا را دارد

  • کد خبر : 184985
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

سرمربی بایرن‌مونیخ در فاصله یک روز مانده به بازی با بنفیکا گفت که هدف وی و شاگردانش کسب سه‌گانه قهرمانی است.

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پپ گواردیولا در آستانه بازی سه‌شنبه شب شاگردانش مقابل بنفیکا در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری اظهار داشت: به شخصه تحت تأثیر شرایط بنفیکا قرار گرفته‌ام. بنفیکا احتمالاً بهترین خط دفاعی اروپا را در اختیار دارد به همین خاطر بازی جالبی خواهد شد.

وی ادامه داد: بنفیکا خط حمله خطرناکی هم دارد. آنها در این فصل لیگ برتر پرتغال ۷۶ گل در ۲۸ بازی به ثمر رسانده‌اند و در این بین یوناس، مهاجم این تیم ۳۲ گل‌زده را به نام خود ثبت کرده است.

سرمربی باواریایی‌ها تصریح کرد: بنفیکا تیم دفاعی نیست، اگرچه به هنگام دفاع کردن با تمام توان از دروازه خود حفاظت می‌کند. ما برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی دو بازی پیش‌رو داریم و می‌خواهیم که روی بازی خود تمرکز کنیم و البته پیروزی بهتر از شکست است. بایرن همیشه به دنبال بهترین بودن است اما در سوی دیگر هم بنفیکا را داریم که فصل خیلی خوبی را سپری کرده است.

گواردیولا در پاسخ به این سؤال که آیا عزم خود را جزم کرده‌اید تا با کسب سه گانه قهرمانی، بایرن‌مونیخ را ترک کنید، گفت: همه ما در بایرن‌مونیخ می‌خواهیم سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا را کسب کنیم، اما بارسلونایی‌ها و رئالی‌ها هم به دنبال چنین دستاوردی هستند.

وی که در پایان فصل جاری هدایت منچسترسیتی را بر عهده خواهد گرفت، در پایان خاطرنشان کرد: من این را فهمیدم که اگر در پایان فصل سه‌گانه قهرمانی را برای بایرن به ارمغان نیاورم از نظر شما کارم را در این تیم به خوبی انجام نداده‌ام. اگر این اتفاق بیفتد من هم خوشحال می‌شوم، اما می‌خواهم بگویم هر کاری که بتوانم برای بایرن انجام خواهم داد. بایرن بهترین باشگاه در جهان است، اما تنها یکبار موفق به کسب سه‌گانه قهرمانی شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=184985

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر