1

مربی گلرهای استقلال: تساوی با استقلال خوزستان کم از برد نداشت

  • کد خبر : 185086
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

مربی دروازه بان های استقلال می گوید که در مدت حضور در استقلال به حواشی عادت کرده است.

 

به گزارزش بانک ورزش، حسین ترابپور در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال در تشریح شرایط استقلال بعد از دیدار با استقلال خوزستان گفت: هر دو تیم در بازی فینال گونه لیگ نمایش خوبی داشتند اما حیف که این بازی مساوی شد. می توانستیم در این بازی برنده باشیم و مستحق کسب هر سه امتیاز این دیدار بودیم اما دیگر این بازی تمام شده است و نگاه ما رو به جلو خواهد بود.

مربی دروازه بانهای استقلال در پاسخ به این انتقاد که چرا تعداد مساوی های استقلال زیاد شده است، تشریح کرد: ما در هیچ بازی به دنبال مساوی نبوده ایم اما باید گفت که بعضی از مساوی های ما کم از برد نداشته است. تساوی برابر تیم استقلال خوزستان در شهر اهواز و یا تساوی برابر ذوب آهن در خانه حریف کم از برد نیست. البته در بعضی از بازی ها نباید مساوی می کردیم اما دیگر این بازی ها گذشته است و ما به آینده نگاه می کنیم.

وی با تمجید از عملکرد همه بازیکنان استقلال، اظهار کرد: همه بازیکنان استقلال عملکرد خوبی داشته اند و باید به آنها خسته نباشید گفت. وحید و مهدی نیز درون دروازه عملکرد خوبی در فصل داشتند و هر زمان که در دروازه استقلال قرار گرفته اند، عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشتند.

او با بی اهمیت برشمردن حاشیه سازی های صورت گرفته، افزود: حاشیه سازی برای استقلال همیشه بوده است و این بار نوبت به دو دروازه بان استقلال رسیده است. ما نیز به این موضوع عادت کرده ایم و باید بی توجه به حواشی مسیر خود را ادامه دهیم تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

ترابپور با پر اهمیت دانستن دیدار روز یکشنبه برابر سپاهان گفت: سپاهان تیم بزرگی است و کادر فنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. دیدار برابر این تیم همیشه مهم است و مطمئنا ما به جایگاه آنها در جدول نگاه نخواهیم کرد. البته نباید فراموش کرد که سپاهان نیز با استقلال بزرگ بازی دارد که صدر نشین لیگ است.

او در پایان با رد این موضوع که دیدار با سپاهان فدای دربی نخواهد شد، افزود: هر بازی شرایط خودش را دارد و ما پس از بازی با سپاهان به دربی فکر خواهیم کرد. با تمام قوا برای کسب هر سه امتیاز دیدار خانگی برابر سپاهان به میدان خواهیم رفت و بعد از آن آقای مظلومی برای دیدار دربی تصمیم خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=185086

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر