1

بازیکن استقلال حرف هایی زد که لیاقت خانواده خودش است

  • کد خبر : 185675
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۸:۵۳

مدافع تیم پرسپولیس گفت: «رحمتی بابت خوشحالی پس از گل مسلمان از او ناراحت بود و به همین خاطر در بین دو نیمه سمت رختکن ما آمد.»

محسن بنگر بازیکن استقلال حرف هایی زد که لیاقت خانواده خودش است

محسن بنگر در خصوص پیروزی پرسپولیس در دربی ۸۲ اظهار داشت: «فکر نمی کردم ۴ گل بزنیم ولی این برد تاریخی بود.»

وی در ادامه گفت: «تماشاگران از این بازی لذت بردند. فعلا آمدیم صدر جدول و انشاءالله قهرمان می شویم. نمی دانم پرسپولیس تا حالا ۴ گل زده یا نه ولی این برد تاریخی شد.»

مدافع پرسپولیس درباره سید مهدی رحمتی عنوان کرد: «نمی توانم بگویم رحمتی با مسلمان درگیر نشد. رحمتی بابت خوشحالی پس از گل مسلمان از او ناراحت بود و به همین خاطر در بین دو نیمه سمت رختکن ما آمد ولی محسن رفت عذرخواهی کرد.»

بنگر درباره بازی بعدی پرسپولیس گفت: «بازی بعد از دربی خیلی سخت است با تمام قدرت می رویم اهواز. مهدی طارمی را نداریم. الان برای دربی خوشحالی می کنیم اما از فردا به فکر بازی بعدی هستیم.»

مدافع پرسپولیس درباره درگیری اش با ایوان پروپجیچ افزود: «هر کسی می تواند خوشحالی کند هر جوری که می خواهد به کسی هم هیچ ربطی ندارد. بازیکن خارجی آنها از ایرانی ها هم ایرانی تر است. من چند سال با مربی کروات کار کرده‌ام و مربی حال حاضر تیممان هم اهل این کشور است آن وقت پروپجیچ فکر می‌کند من متوجه حرف های زشت او نمی‌شوم. با زبان کروات حرف هایی می زد که لیاقت خانواده خودش هست. پروپجیچ اصلا نمی داند در تیم استقلال چه کاره است.»

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد تیمش ۴ گل به استقلال بزند گفت: «ما فکر می‌کردیم استقلال را ببریم به همین نیت هم به میدان‌ آمدیم و حتی قبل از بازی در رختکن بازیکنان گفتیم که ما در دربی بباز نیستیم. فکرش را نمی‌کردیم با ۴ گل این بازی را ببریم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و من این برد را به هواداران مخصوصا مازندرانی‌ها تبریک می‌گویم.»

بنگر درباره خطای پنالتی از سوی حنیف عمران زاده خاطرنشان کرد: «حنیف شمالی است و فن های کشتی را بلد است.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=185675

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر