1

والیبالیست های دختر جوان آمادگی جسمانی را ارتقا می دهند

  • کد خبر : 185938
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

تاکتیک های دفاع و حمله بخش اصلی تمرینات ملی پوشان در دهمین مرحله اردوی آماده سازی است.

والیبالیست های دختر جوان آمادگی جسمانی را ارتقا می دهندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، دهمین اردوی آمادگی تیم والیبال جوانان دختر از ۲۶ فروردین در کمپ ویژه والیبال بانوان مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است و به مدت ۹ روز ادامه دارد.
سرمربی تیم والیبال جوانان درباره این مرحله از اردو گفت: تمرینات آمادگی جسمانی در برنامه تمرینی ملی پوشان گنجانده شده است .
فریبا صادقی گفت: تاکتیک های دفاع و حمله، از بخش های اصلی تمرین در اردوی دهم است تا بازیکنان به هماهنگی در این تاکتیک ها دست یابند.
سرمربی تیم والیبال جوانان به برنامه ریزی برای دو مسابقه تدارکاتی با تیم های گاز تهران و نماینده بانوان اسلامشهر در اردوی دهم اشاره کرد و افزود: نتیجه این دو مسابقه می تواند در ریزش دو بازیکن برای اردوی بعدی تاثیر گذار باشد، اما اگر بازیکنان در شرایط یکسان باشند، اردوی یازدهم نیز با ۲۰ بازیکن پیگیری خواهد شد.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ادامه داد: بازیکنان انگیزه بسیار خوبی برای پیگیری تمرینات دارند.
مریم موسوی، زهرا بلاغی، کیمیا جمالی، سوگند سلیم، مائده محمدی، زهرا قنواتی، محدثه مشتاقی، فاطمه عنایت، هانیه براتی، سارا نظری، زهرا باقری، آی تک سلامت، رعنا یوسفی، سوگند حق پرست، نگین شیرتری، معصومه اسماعیلی، فاطمه سلگی، حنانه کرمی، مونا آشفته و پرنیا خسروی ۲۰ بازیکن حاضر در این اردو هستند.
تیم والیبال جوانان دختر خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۹ سال آسیا که از دوم تا دهم مردادماه به میزبانی تایلند برگزار می شود، آماده می کند.
در دور مقدماتی این رقابت ها ۱۵ تیم شرکت دارند که تیم والیبال جوانان دختر ایران در گروه سوم این رقابت ها با تیم های ژاپن، هند و ماکائو همگروه است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=185938

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر