3

فوتبال مهرداد به خاطر حرف مردم نابود شد/ فرق مربیان بروز و سنتی را در دربی دیدیم

  • کد خبر : 186149
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

محمدرضا مامانی، بازیکن سابق پرسپولیس از جمله همبازی های مهرداد اولادی بود که این روزها هم با او در ارتباط بود.

با مامانی تماس گرفتیم تا در خصوص درگذشت اولادی، شرایط این روزهای خودش و پرسپولیس صحبت کنیم که ماحصل این گفتگو را در بانک ورزش می خوانید؛

خبر درگذشت اولادی را کجا شنیدید؟
دوشنبه شب علی سلمانی با من تماس گرفت که صبح سه شنبه به آزادی برویم و قرار است با بچه ها دور هم باشیم. گفت قبل از من با مهرداد هم تماس گرفته و او هم می آید. صبح دیروز (سه شنبه) به آزادی رفتیم ولی دیدیم خبری از مهرداد نشد. برای ناهار رفته بودیم که تماس گرفتند و این خبر را دادند. نمی دانید چه وضعیتی بین بچه ها به وجود آمده بود. واقعا خبر تلخی بود.

خود شما هم زمانی مانند مهرداد از فوتبال دور شدید و سرانجام مجبور شدید فوتبال را کنار بگذارید.
حرف شما درست است. من هم زیاد رفیق بازی کردم ولی چه می شد کرد؟ در آن مقطع هر کسی زنگ می زد و انتظاری داشت نمی شد که بگویم انجام نمی دهم. اسم رفیق رویش است. یا نباید رفاقت کنید یا باید تا انتها پای دوستی بیاستید.

دلخوری از فوتبالی ها ندارید که شما را فراموش کردند؟
نه اصلا. در زمان فوتبال خودم دیده بودم کسانی را که تازه فوتبال شان را کنار گذاشته اند و راحت فراموش شده اند. از هر کسی هم دلخوری داشتم جلوی رویش گفتم و حرف ناگفته باقی نگذاشتم.

پرسپولیس را چطور می بینید؟
پرسپولیس امسال فوق العاده است. اتفاقا دیروز با بچه ها که صحبت می کردیم اکثرا می گفتند اگر تیمی که ما با آن قهرمان شدیم ( زمان افشین قطبی) با این تیم بازی کنیم یکی از دو تیم به زور یک – صفر آن تیم را می برد، مشخص هم نیست کدام تیم برنده می شود.این تیم هم از نظر تاکتیکی و هم تکنیکی عالی است. ترکیبی از سرعت و تکنیک که با دانش برانکو ادغام شده و این تیم را ساخته که از قعر جدول می آید و به صدر می رود.

دربی را هم دیدید؟
بله، یک بازی فوق العاده خوب بود. در چنین بازی هایی فرق مربی بروزی چون برانکو با مربیان سنتی با تفکرات قدیمی مشخص می شود.

حرف آخر؟
یک خواهش از مردم دارم و آن اینکه ننشینیم بی جهت به خاطر چیزی که شنیدیم ولی به چشم ندیدیم پشت سر کسی حرف بزنیم. مهرداد این اواخر دلش خیلی از این کارها پر بود، زندگی او به خاطر همین حرف ها نابود شد. کسی که ۲ سال عضو تیم ملی بوده و در مقدماتی جام جهانی شماره ۱۰ کشورمان را پوشیده چرا باید بدون تیم بماند؟ به خاطر همین حرف هایی که پشت سرش می زدند انگیزه اش را از دست داده بود و تازه داشت تلاش می کرد گذشته را فراموش کند که چنین وضعیتی پیش آمد. خدا مهرداد را بیامرزد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186149

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر