2

خوردبین: یک خانم در فرودگاه اهواز به ما توهین و هتاکی کرد

  • کد خبر : 186301
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

سرپرست پرسپولیس گفت: روز سختی را در اهواز پشت سر گذاشتیم.

محمود خوردبین خوردبین: یک خانم در فرودگاه اهواز به ما توهین و هتاکی کرد/ هدفشان قهرمان شدن استقلال‌خوزستان و نجات استقلال‌اهواز بود

محمود خوردبین در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در مورد اتفاقات روز گذشته در اهواز گفت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم و متاسفم. روز سختی بود. از لحظه‌ای که وارد فرودگاه شدیم تماشاگران طوری به CIP ریختند که در نهایت با زحمات یک جناب سرگرد از باند خارج شدیم و حدود ۱ ساعت و نیم حبس بودیم.

 

خوردبین ادامه داد: البته در هنگام ورود این هواداران خودمان بودند که برای استقبال آمدند و به ما محبت داشتند. اما باید سعی می‌کردند تا ما راحت برویم و برگردیم اما چون ما را دوست داشتند، می‌خواستند ما را از نزدیک ببینند و لمس‌مان کنند اما در آن فضا این کارها غیر ممکن بود.

 

وی در پاسخ به این سؤال که گویا در فرودگاه به وی هتاکی شد، گفت: این موضوع از طرف هواداران نبود. متاسفانه مسئول CIP این اتفاقات را رقم زد و گفت تقصیر شماست که اینجا به هم ریخته و یک خانمی بود که به ما بی‌ادبی می‌کرد و می‌گفت باید پول بدهید و من هم یک میلیون به آنها بابت آن مدت زمان دادم. اما می‌گفتند آمده‌اید اینجا مفت بخورید که در نهایت به خاطر این بی‌احترامی‌ها با او درگیر شدم.

 

خوردبین در مورد اظهارات طالقانی مبنی بر اینکه سنگ‌اندازی‌ها از سوی پرسپولسی‌ها بود گفت: اتفاقا مشکل اصلی خود طالقانی بود چون اگر استادیوم را عوض می‌کردند این اتفاقات نمی‌افتد و مشکل او بود که این اتفاقات افتاد. آن زمان که هواداران حریف با پاره آجر ما را به محض ورود به زمین زدند چطور طالقانی نبود این صحنه‌ها را ببیند. مقصر اصلی طالقانی نبود که استادیوم را نداد تا این اتفاقات بیفتد.

 

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه چطور بازی‌های پرسپولیس در ورزشگاه غدیر برگزار شد، گفت: از طالقانی بپرسید. این نقشه او بود که فکر می‌کرد با این کار می‌تواند استقلال اهواز را از ته جدول نجات داده و استقلال خوزستان را قهرمان کند.

 

وی در مورد صحبت‌های تاج و اظهار نگرانی او گفت: تاج قدرت اول لیگ است و باید دستور می‌داد تا بازی در غدیر برگزار شود و اجازه بازی در تختی را نمی‌داد. من از ۳ روز قبل چند بار مصاحبه کردم و گفتم خواهش می‌کنیم در این استادیوم بازی نگذارید چون پرسپولیس در صدر است و مردم می‌خواهند بیایند این بازی را از نزدیک ببینند. پس معلوم می‌شود با علم به این حرف‌ها دستی در کار بود که این اتفاقات بیفتد.

 

خوردبین افزود: از فرماندار ممنونم که ما را به فرودگاه آورد و به جای مخصوص برد و از آن سرهنگی که سرش شکافت تا ما را اسکورت کند هم ممنونم. از دادستانی هم تشکر می‌کنم.

 

وی در مورد اینکه بازی با گسترش باید در کدام ورزشگاه برگزار شود، گفت: در آن بازی هم جمعیت زیاد می‌آید. فکر می‌کنم بازی باید در یادگار برگزار شود تا این اتفاقات نیفتد.

 

خوردبین در مورد اینکه چرا برانکو در نشست خبری حاضر نشد، گفت: من اعلام کردم که به نشست برود اما به خاطر اعتراض به این رفتارها او نرفت.

 

وی در پایان در مورد درگیری به وجود آمده بین آئینه‌چی و قدیمی‌پور گفت: آنها فکر می‌کنند چه کسی برای خودشان شده‌اند که اینطور رفتار می‌کنند. حتما با آنها برخورد می‌شود.

 

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186301

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر