2

پرسپولیس شخصیت قهرمانی نداشت/ قهرمانی استقلال خوزستان غیرقابل پیش‌بینی بود

  • کد خبر : 188236
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

کارشناس فوتبال ایران گفت: برانکو باید نقاط ضعف پرسپولیس که درون دروازه و خط دفاعی است را برطرف کند تا بتواند در فصل آینده قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره قهرمانی تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ برتر اظهار داشت: کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند تیمی که در فصل گذشته برای فرار از سقوط می‌جنگید بتواند قهرمان لیگ برتر شود.

وی افزود: در قهرمانی استقلال خوزستان بازیکنان، کادرفنی، مدیریت و کادرفنی به یک اندازه نقش داشتند و من این قهرمانی را به آنها تبریک می‌گویم.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به اینکه پرسپولیس تجربه لازم برای قهرمانی را نداشت تصریح کرد: پرسپولیسی‌ها شخصیت قهرمانی نداشتند و همین که توانستند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند کار بزرگی انجام دادند. به نظر من برانکو عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت اما باید نقاط ضعف این تیم که درون دروازه و خط دفاعی است را برطرف کند تا بتواند در فصل آینده قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

ذوالفقارنسب در پایان صحبت‌هایش درباره عملکرد استقلال تهران در لیگ پانزدهم خاطرنشان کرد: استقلالی‌ها شرایطی متفاوت با پرسپولیس داشتند. آنها تا اواسط فصل مقتدرانه در صدر جدول حضور داشتند، اما به یکباره دچار تزلزل شدند تا در نهایت در جایگاه سوم قرار بگیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=188236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر