1

با وجود تغییرات در راس باشگاه: قلعه‌نویی در تراکتور می‌ماند؟

  • کد خبر : 189930
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳

کریمیان با صحبت‌های خود توافقاتی که روز گذشته بین عباسی و قلعه نویی انجام شد را چندان معتبر ندانست و رسمیت آن را منوط به تایید مصطفی آجرلو دانست.

امیر قلعه نویی با وجود تغییرات در راس باشگاه: قلعه‌نویی در تراکتور می‌ماند؟

یک روز پس از تمدید قرارداد امیرقلعه نویی مدیریت باشگاه تراکتور دچار تغییرات زیادی شد. سعید عباسی استعفا داد تا مصطفی آجرلو که به اعضای هیات مدیره نزدیک بود به عنوان مدیرعامل جدید در راس باشگاه قرار بگیرد. تغییراتی که می‌تواند روی سرنوشت نیمکت این تیم هم تاثیر بگذارد. سردار کریمیان رئیس هیات مدیره امروز پس از پایان جلسه هیات مدیره در مورد وضعیت کادرفنی گفت:« قلعه‌نویی فعلا سرمربی تراکتورسازی است اما مدیرعامل و سرمربی باید با یکدیگر به توافق برسند و در نهایت مدیرعامل سرمربی را تعیین می‌کند و لحظه ادامه همکاری مشخص خواهد شد».

 

در واقع کریمیان با صحبت‌های خود به نوعی توافقاتی که روز گذشته بین عباسی و قلعه نویی انجام شد را چندان معتبر ندانست و رسمیت آن را منوط به تایید مصطفی آجرلو دانست. موضوعی که مدیرعامل جدید تراکتور هنوز واکنشی در مورد آن نشان نداد و سعی کرد سکوت اختیار کند. با این وجود با توجه به اینکه امیر قلعه نویی سال گذشته نتایج نسبتا خوبی با تراکتور کسب کرد و بار دیگر محبوبیت نسبی روی سکو به دست آورد احتمال اینکه آجرلو ریسک کنار گذاشتن او را پس از توافقات روز گذشته به جان بخرد بسیار پایین است. به همین دلیل می‌توان با اطمینان گفت که امیر قلعه نویی سرمربی فصل آینده تراکتور خواهد بود. مگر آنکه اتفاقاتی مانند آنچه در راس مدیریت این باشگاه رخ داد به نیمکت این تیم هم سرایت کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189930

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر