2

ارسال فیلم های غیراخلاقی به درب منازل

  • کد خبر : 19024
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۳

تعجب نکنید این محصولات در داخل کشور اینگونه تبلیغ می شوند. این ایمیل حاوی چندین عکس داغ +۱۸ میباشد ! در صورت باز نشدن عکس ها اینجا کلیک کنید. برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل […]

تعجب نکنید این محصولات در داخل کشور اینگونه تبلیغ می شوند. این ایمیل حاوی چندین عکس داغ +۱۸ میباشد ! در صورت باز نشدن عکس ها اینجا کلیک کنید. برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه خرید پستی کلیک کنید. نکته : این محصول با نام مودم همراه EDGE به دست شما خواهد رسید !!!
به تازگی برخی توزیع کنندگان فیلم های غیراخلاقی به روش های متفاوتی برای توزیع محصولات مخرب خود متوسل شده اند که از آن جمله توزیع پستی است.

این گروه ها که همگی فعالیت زیرزمینی دارند بدون به جا گذاشتن اثری از نام و نشان خود با ارسال ایمیل های انبوه به کاربران ایرانی و با تیترهای تحریک کننده تلاش می کنند از کاربران بخواهند با خرید پستی از آنان حمایت مالی کنند.

جالب اینکه به خریداران اطمینان خاطر داده می شود که فیلمهای غیراخلاقی به نام یک مودم توسط پست تحویل می شوند و از این بابت جای نگرانی نیست !

به نظر می رسد با اقدام موثر نیروی انتظامی در برخورد با توزیع کنندگان این محصولات مخرب جامعه اینک آنان راه توزیع پستی محصولات کثیف خود را انتخاب کرده اند که با اندکی جستجو می توان منشأ این اقدام ناجوانمردانه را نیز پیدا کرد.

البرنیوز آمادگی دارد در این باره به نیروی انتظامی اطلاعات بیشتری نیز بدهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19024

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر