3

پلیس، امنیت سرمایه گذاران را در سراسر کشور تأمین می‌کند

  • کد خبر : 190955
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس امنیت سرمایه گذاران را در سراسر کشور تأمین می‌کند.

سردار حسین اشتری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری جلساتی را برپا و باهمت کارشناسان داخلی و خارج ناجا در راستای تحقق این فرمان تلاش کرد.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که در اولویت کاری پلیس قرار دارد و در راستای تحقق این فرمان است برخورد و مقابله با قاچاق کالا و ارز در کشور است؛ همکارانم در سراسر کشور خصوصا در شهرهای مرزی و استان‌هایی که به مرز خشکی و دریا راه دارند برنامه‌های مختلفی را تدوین و تدارک دیده‌اند تا سد راه قاچاقچیان شوند.

این فرمانده ارشد انتظامی اضافه کرد: همکاران در مرزهای کشور آمادگی شناسایی و کشف و برخورد با کالاهای قاچاق داشته و برخورد با عوامل موثری که در این راستا فعالیت دارند را در دستور کار قرار داده است.

اشتری تصریح کرد: شبکه‌ها و باندهای مافیایی و اصلی قاچاق کالا و ارز از دید پلیس پنهان نمانده و با آنان برخورد جدی صورت خواهد پذیرفت. در این رابطه طی چند ماه اخیر توفیقاتی به دست امده و امیدواریم با هماهنگی که بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و مسؤولان استانها و استانداران به وجود آمده بتوانیم در این راستا توفیقات بیشتری داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: یکی دیگر از اقدامات پلیس ایجاد امنیت و برقراری امنیت پایدار در محیط کسب و کار است و در هرکجایی از کشور نیازمند سرمایه‌گذاری باشد پلیس آمادگی لازم را برای تامین امنیت محیط کار را دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه اکنون وضعیت امنیتی در کشور بسیار خوب بوده و اگر در نقاطی لازم است اهتمام بیشتری صورت پذیرد این مهم در دستور کار پلیس قرار دارد و در این راستا تلاش می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: پلیس با افتخار در خدمت سرمایه گذاران داخلی بوده تا با امنیت خاطر بتوانند به تولید و اشتغال در مناطق مختلف کشور بپردازند و در این راستا توفیقاتی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=190955

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر