1

جلسه ۹ ساعته مقام معظم رهبری با مسئولان در موضوع مواد مخدر

  • کد خبر : 191407
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

وزیر کشور از برگزاری ۳ جلسه ۳ ساعته با موضوع مواد مخدر از سوی مقام معظم رهبری خبر داد و گفت:‌ایشان در این جلسات سیاست‌گذاری کرده و گزارش‌ها را شنیدند.

 عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران گفت:‌ مقام معظم رهبری امسال اعتیاد را موضوع اصلی و اولویت آسیب‌های اجتماعی عنوان کردند و به همین منظور تا کنون ۳ جلسه ۳ ساعته با مسئولان امر در محضر ایشان برگزار شده و در این جلسات موضوع مواد مخدر طرح، سیاست‌گذاری‌ها انجام و گزارش‌ها خدمت ایشان ارائه شده است.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: مقرر شده تا در آبان ماه برای جلسه چهارم خدمت مقام معظم رهبری برسیم و در این جلسه دستگاه‌ها موظف هستند هر فوق‌العاده‌ای که علاوه بر اقدامات جاری خود انجام‌ داده‌اند به ایشان گزارش دهند.

فارس/وزیر کشور همچنین در مورد مخدرهای صنعتی نیز گفت:‌ سال گذشته کشفیات خوبی در زمینه پیش‌سازها داشتیم و همین امر موجب شد با قیمت مخدرهای صنعتی از کیلویی ۲۰ میلیون تومان به ۸۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: البته واردات مخدرهای صنعتی  از مرزهای شرقی موجب شد تا قیمت به ۵۵ میلیون تومان کاهش پیدا کند که به همین منظور قصد تشدید برخوردها و مبارزه با تولیدات صنعتی به خصوص پیش‌سازها در دستور کار قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=191407

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر