5

بدبینی ۹۰ درصد شهروندان غربی به آینده اقتصاد سرمایه داری

  • کد خبر : 19204
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۹:۰۶

بیش از ۹۰ درصد شهروندان در کشورهای سرمایه داری نسبت به آینده و چشم انداز اقتصادی خود بدبین هستند و کمتر از ۱۰ درصد نسبت به آینده خوش بینی دارند. شبکه بی بی سی دراین باره اعلام کرد: طبق نتایج نظرسنجی در ۲۵ کشور جهان، مردم در کشورهای ثروتمند نسبت به چشم انداز اقتصادی خود […]

بیش از ۹۰ درصد شهروندان در کشورهای سرمایه داری نسبت به آینده و چشم انداز اقتصادی خود بدبین هستند و کمتر از ۱۰ درصد نسبت به آینده خوش بینی دارند.
شبکه بی بی سی دراین باره اعلام کرد: طبق نتایج نظرسنجی در ۲۵ کشور جهان، مردم در کشورهای ثروتمند نسبت به چشم انداز اقتصادی خود خوش بین نیستند. بر این اساس خوش بینی به بهبود وضعیت اقتصادی در انگلیس، فرانسه و ژاپن تک رقمی (زیر ۱۰ درصد) است.
این شبکه همچنین به هشدار سازمان بین المللی کار (آی ال او) اشاره کرد و افزود: براساس هشدار این سازمان، اقتصاد جهانی در آستانه یک رکود تازه و عمیق تر قرار دارد و دست کم ۵ سال زمان می برد تا اقتصادهای سرمایه داری از نظر اشتغال به میزان پیش از بحران بازگردند. براساس این گزارش خطر ناآرامی در ۴۵ کشور در حال افزایش است.
انتشار این گزارش ها در حالی است که جنبش ضد سرمایه داری از جنبش وال استریت را تسخیر کنید، به کشورهای مهم اروپایی و کشورهای اقماری سرمایه داری در جنوب شرق و شرق آسیا سرایت کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19204

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر