1

قاتل رفتگر شهرداری ارومیه دستگیر شد

  • کد خبر : 193031
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: قاتل رفتگر شهرداری ارومیه دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: قاتل رفتگر شهرداری ارومیه دستگیر شد

عزیز قال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تصادف یک دستگاه سواری با رفتگر شهرداری ارومیه، اظهار داشت: این فرد پس از تصادف با رفتگر شهرداری، از صحنه متواری شده بود.

وی با بیان اینکه شب گذشته شاهد وقوع یک حادثه تصادف در بلوار شهید باهنر ارومیه بودیم، تصریح کرد: در این حادثه فردی با رفتگر شهرداری که در حال رفت و روب شهر بود برخورد کرده و از صحنه فرار کرده بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه بابیان اینکه پس از این حادثه طی گزارش مردمی مشخص شد که این رفتگر در دم جان خود را از دست داده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص نیروی انتظامی به دنبال عامل این حادثه بود.

این مسؤول اعلام کرد: از طریق دوربین‌های نظارت تصویری موجود در این محور، متهم مورد شناسایی قرار گرفت که با تلاش ماموران انتظامی ارومیه خوشبختانه عامل این حادثه امروز دستگیر شد.

قال با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده است، اظهار داشت: شهرداری ارومیه در راستای احقاق حقوق خانواده این رفتگر تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با بیان اینکه متاسفانه در سالانه شاهد وقوع اتفاقاتی در شهر ارومیه هستیم، از رانندگان درخواست کرد با سرعت مطمئنه حرکت کرده و حقوق عوامل شهرداری که به صورت شبانه‌روزی نسبت به رفت و روب شهر اقدام می‌کنند، احترام بگذارند.

این مسؤول با بیان اینکه در این خصوص تلاش شده تا لباس‌های مناسب و شبرنگ برای عوامل شهرداری به ویژه برای آن دسته از عوامل که در شیفت شب فعالیت دارند تهیه کنیم، تصریح کرد: در سال جاری کلاه ایمن و مناسبی نیز برای این عوامل تهیه و در اختیار آنها قرار داده شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=193031

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر