2

استیضاح شهردار اردبیل رأی آورد

  • کد خبر : 194106
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

 در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که عصر امروز در اردبیل برگزار شد، بعد از طرح سؤال استیضاح‌کنندگان و پاسخ شهردار اردبیل رأی‌گیری انجام شد و اعضای شورای شهر با ۹ رأی موافق حمید لطف‌اللهیان را از سمت شهرداری اردبیل برکنار کرده تا در کمتر از یک سال شهردار اردبیل از مسؤولیت خود عزل شود. […]

خبرگزاری فارس: استیضاح شهردار اردبیل رأی آورد

 در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که عصر امروز در اردبیل برگزار شد، بعد از طرح سؤال استیضاح‌کنندگان و پاسخ شهردار اردبیل رأی‌گیری انجام شد و اعضای شورای شهر با ۹ رأی موافق حمید لطف‌اللهیان را از سمت شهرداری اردبیل برکنار کرده تا در کمتر از یک سال شهردار اردبیل از مسؤولیت خود عزل شود.

سه عضو شورای شهر جلسه رسمی را ترک کردند

سه عضو شورای شهر اردبیل بعد از رأی عدم اعتماد اعضای شورای شهر به شهردار اردبیل به نشانه اعتراض در فرآیند رأی‌گیری جلسه رسمی را ترک کردند تا به عنوان مخالفان استیضاح شهرداری به روند استیضاح اعتراض کنند که اسفندیار هوشیار، محمد اصلانیان و حسین افسانه خواستار تجدید مجدد در شرایط استیضاح و رأی‌گیری در این زمینه شدند.

اما بعد از خروج این سه عضو شورا ۱۰ عضو دیگر در مورد انتخاب سرپرست شهرداری وارد شور شدند که محمدی معاون شهرداری اردبیل به عنوان گزینه پیشنهادی برای سرپرستی شهرداری اردبیل مطرح شد اما در تماس تلفنی که رئیس شورای شهر با او برقرار کرد، او این مسؤولیت را نپذیرفت.

فارس/در این بین اعضای شورای شهر به صورت غیرعلنی وارد شور شدند تا گزینه سرپرستی شهرداری اردبیل را انتخاب کنند که تاکنون در این زمینه اجماعی انجام نشده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194106

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر