6

یک‎سوم نظامیان زن آمریکایی قربانی تجاوز جنسی هستند + تصویر

  • کد خبر : 1947
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۴

“کلر مک‌کاسکیل”، سناتور آمریکایی اعلام کرد: یک‎سوم نظامیان زن آمریکایی قربانی تجاوز جنسی هستند خبرگزاری بین المللی زنان : یکی از سناتور‌های آمریکایی ضمن بررسی خشونت‌های جنسی میان نظامیان آمریکایی اعلام کرد: یک‎سوم از نظامیان زن در آمریکا قربانی تجاوز جنسی می‌شوند. تحلیل‌های انجام شده توسط “کلر مک‌کاسکیل”، سناتور آمریکایی از ایالت میسوری، نشان می‌دهد؛ […]

“کلر مک‌کاسکیل”، سناتور آمریکایی اعلام کرد:

image

یک‎سوم نظامیان زن آمریکایی قربانی تجاوز جنسی هستند

خبرگزاری بین المللی زنان : یکی از سناتور‌های آمریکایی ضمن بررسی خشونت‌های جنسی میان نظامیان آمریکایی اعلام کرد: یک‎سوم از نظامیان زن در آمریکا قربانی تجاوز جنسی می‌شوند.
تحلیل‌های انجام شده توسط “کلر مک‌کاسکیل”، سناتور آمریکایی از ایالت میسوری، نشان می‌دهد؛ در سال گذشته تقریبا ۳ هزار مورد تجاوز جنسی میان نظامیان نیروهای مسلح آمریکا گزارش شده است.

آنچه بیشتر جای نگرانی دارد، این است که بر اساس برآورد صورت‌گرفته توسط وزارت دفاع آمریکا “پنتاگون”، تنها ۱۳ درصد از موارد جرایم جنسی گزارش شده‌‌اند، بنابراین، آمار واقعی این تجاوزات درصد بالاتری دارد.

بررسی‌های انجام‌شده میان زنان نظامی سابق آمریکا نشان می‌دهد؛ تقریبا یک‎سوم از آنها در طول خدمت خود، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند که این میزان دو برابر میزان جمعیت غیرنظامیان آمریکایی است.

این سناتور آمریکایی اعلام کرد: ما باید شرمنده باشیم. والدین نظامیان ما فرزندان خود را با علم به اینکه در موقعیت‌های خطرناکی در برابر دشمن و در میدان جنگ قرار خواهند گرفت، به ارتش می‌فرستند ولی آنچه قابل تحمل نیست، این است که فرزند آنها در فضای ناسالمی در ارتش قرار دارد.

این سناتور آمریکایی افزود: زمانی که به عنوان دادستان فعالیت می‌کردم، موارد زیادی از تجاوزهای جنسی دیدم. اما حداقل این است که قربانیان این جرایم از طریق پروسه‌های استاندارد و روند قانونی موجود در دادگاه‌های غیرنظامی شانس بهتری برای اجرای عدالت داشتند.

مک‌کاسکیل گفت: بر اساس برخی گزارش‌ها، تنها ۸ درصد از موارد تجاوزات جنسی که مورد بررسی قرار می‌گیرند، به محاکمه می‌انجامند و این در حالی است که این رقم در دادگاه‌های غیرنظامی معادل ۴۰ درصد است.

سناتور ایالت میسوری ادامه داد: بدتر از همه این است که، به خصوص در ارتش، قربانیان این حوادث، با این نگرانی که کاری برای آنها انجام نشود یا ترس از مجازات به دلیل گزارش این جرایم یا نگرانی درباره تحت‌تاثیر قرار گرفتن موقعیت شغلی خود، تمایلی برای گزارش این جرایم ندارند.

مک‌کاسکیل خاطر نشان کرد: بهترین و اولین قدمی که باید در این راستا برداشته شود این است که سنای آمریکا قانون “حمایت از قربانیان” جرایم جنسی را به تصویب برساند و با اقدامات لازم و تصویب قوانین سخت‌گیرانه‌تر، امنیت روانی نظامیان آمریکایی را تامین کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر