1

غذای خوشمزه و معروف ایرانی در اینستاگرام ماریا شاراپووا! +عکس

  • کد خبر : 196174
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱

ماریا شاراپووا قهرمان تنیس زنان جهان عکسی از ته چین ایرانی در اینستاگرامش منتشر کرده و به اشتراک گذاشته است.

ماریا شاراپووا(Maria Sharapova) یکی از برترین های تنیس دنیا عکسی از ته چین ایرانی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و به اشتراک گذاشته است و در توضیح آن نوشته است که دوستش آن را برایش درست کرده است. او احتمالا با این تصویر، تا ساعاتی دیگر هزاران کامنت فارسی در اینستاگرامش خواهد داشت.

غذای خوشمزه و معروف ایرانی در اینستاگرام ماریا شاراپووا! +عکس

ماریا شاراپووا (به روسی: Мария Юрьевна Шарапова) (زادهٔ ۱۹ آوریل ۱۹۸۷) تنیس‌باز مشهور روس و دارنده ۵ عنوان قهرمانی مسابقات گرند اسلم تنیس جهان است. که در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۰۵ رتبهٔ اول بین تنیس‌بازان زن دنیا را کسب کرد. او در سال ۲۰۰۸ با کنار زدن رقبایی مثل ژوستین آنه و آنا ایوانوویچ قهرمان اولین گرند اسلم سال یعنی مسابقات آزاد استرالیا شده است.

او جزو ده تنیس‌باز زن جهان است که توانسته هر ۴ گرند اسلم ویمبلدون ۲۰۰۴، آزاد آمریکا ۲۰۰۶، آزاد استرالیا ۲۰۰۸ و آزاد فرانسه۲۰۱۲ فتح کند همچنین او برای اولین بار درالمپیک ۲۰۱۲ شرکت کرد و برنده مدال نقره شد. او ۸ فینال گرند اسلم دارد که در ۴ فینال بازنده شده‌است و جزو ۳۰ تنیس‌باز برتر جهان در طول تاریخ می باشد.

ماریا شاراپووا کاری را انجام داد که تا قبل از او هیچ‌یک از بانوان ورزشکار شوروی سابق و یا روسیه موفق به انجام آن نشده‌بودند. او در صدر جدول رتبه‌بندی انجمن تنیس زنان جهان قرار گرفته است. در ۵۲ هفته رقابت‌های مختلف، او دربین شرکت‌کنندگان، بهترین نتیجه را کسب کرد. گفتنی است که ماریا پانزدهمین نفری است که موفق به تصاحب این عنوان در طول تاریخ ۳۰سالهٔ حیات این انجمن شد. شاراپووا بیشترین دستمزد را در بین زنان ورزشکار دریافت کرده‌است. ماریا با آن‌که در آمریکا زندگی می‌کند اما ملیت روسی خود را حفظ کرده‌است.

شاراپووا در روز دوشنبه ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۴ طی یک کنفرانس خبری از مثبت بودن آزمایش دوپینگش در مسابقات گرنداسلم ملبورن در ژانویه ۲۰۱۶ پرده برداشت. او توسط فدراسیون بین المللی تنیس به دلیل مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگش ۲ سال از همه میادین محروم شد، دلیل این رخداد یافتن ماده ممنوعه ملدونیوم در نمونه آزمایش شاراپووا بود.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=196174

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر