3

اطعام ۶۰۰ هزار محروم در سالروز ولادت امام رضا(ع)

  • کد خبر : 196432
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در نقاط محروم سراسر کشور همزمان با سالروز ولادت فرخنده امام رضا(ع) اطعام می شوند.

مصطفی خاکسار قهرودی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این اقدام در ۲۵۰ شهر و ۸۰۰ نقطه از سراسر کشور انجام می شود.
وی به منشور هفتگانه مقام معظم رهبری در مورد توجه به محرومان اشاره و بیان کرد: طرح خدمتگزاران رضوی بر اساس همین باور و منطق شکل گرفت و بر اساس آن افرادی که دارای توانمندیهای مختلف هستند و قصد کمک به محرومان دارند با ثبت نام در این طرح آمادگی خود را اعلام می کنند.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی ادامه داد: طرح خدمتگزاران رضوی ابتدا در استانهای خراسان رضوی، خراسان شمال و خراسان جنوبی اجرا می شود و گام به گام در دیگر استانها در سراسر کشور نیز انجام خواهد شد.
وی همچنین گفت: آستان قدس رضوی به دنبال موازیکاری با دستگاههای دولتی نیست زیرا مسئولیت اساسی بر عهده نهادهای دولتی دارای ماموریت مشخص است.
خاکسار افزود: مراجعه ابتدایی، درخواست و مطالبه از آستان قدس برای رفع مشکل مسکن، بیکاری، ازدواج و دیگر نیازها اشتباه است لذا فضایی نادرستی که در مورد اقدامات آستان قدس شکل گرفته باید اصلاح گردد.
وی ادامه داد: آستان قدس رضوی با ظرفیت عظیم نیروی انسانی مشتاق و داوطلبی که دارد با هماهنگی دستگاههایی مانند کمیته امداد، سازمان بهزیستی، بسیج سازندگی و خیریه ها به عنوان تقویت و پشتیبانی معنوی به همراه کمکهای مختصری که انجام می دهد بگونه ای همیاری و همکاری می کند تا کارها بهتر و با سرعت بیشتری انجام شود.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: در مدت سه ماه به ۶ هزار نامه مردمی پاسخ داده شده زیرا هیچ نامه ای بدون پاسخ نمی ماند و عمده پاسخها نیز شامل راهنمایی و مشاوره به افراد است.
یازدهم ذی القعده (یکشنبه بیست وچهارم مرداد ماه) سالروز میلاد امام رضا (ع) است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=196432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر