0

بمب نقل و انتقالات استقلال در آستانه انفجار

  • کد خبر : 197521
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

با توجه به فسخ قرارداد مدافع برزیلی تیم سپاهان با این باشگاه به نظر می رسد که این بازیکن دیگر مشکلی برای انتخاب تیم بعدی خود نداشته باشد.

لئوناردو پادوانی بمب نقل و انتقالات استقلال در آستانه انفجار

تیم فوتبال استقلال پس از مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان و بیرون گذاشتن این مدافع از لیست بازیکنان خود در صدد است تا یک مدافع را جایگزین وی کند.

بر اساس این گزارش، لئوناردو پادوانی که در نفت تهران هم شاگرد علیرضا منصوریان بوده در روزهای گذشته بارها از سوی رسانه ها به شکل غیر رسمی به عنوان گزینه مدنظر استقلال برای جایگزینی کنعانی معرفی شده است.

به نظر می رسد با فسخ قرارداد پادوانی با سپاهانی ها، این بازیکن دیگر مشکلی برای همراهی استقلال نداشته باشد و در فاصله باقیمانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات این بازیکن هم به استقلال بپیوندد.

حالا که خبرها از نزدیک شدن لئوناردو پادوانی به تیم منصوریان حکایت می‌کنند، می‌توان امیدوار بود که زوج پادوانی – مگویان شرایط خط دفاعی این تیم را تا اندازه زیادی بهبود بخشد.

گرچه پادوانی فصل گذشته عملکرد چشمگیری در سپاهان نداشته اما آنچه در مجموع از فصل‌های اخیر فوتبال او مشاهده شده، به وضوح خبر از این دارد که او می‌تواند کمک خوبی برای تیم منصوریان به حساب بیاید.

البته که قرار نیست با جذب پادوانی معجزه‌ای در خط دفاعی استقلال رخ دهد اما این بازیکن با سبک بازی متفاوتش می‌تواند دقیقاً همانی باشد که آبی‌پوشان کم دارند. او به‌عنوان یک دفاع بازیساز در تیم‌های فولاد و نفت تهران، بازیکنی تکنیکی است که این روزها جای ‌خالی‌اش در استقلال حس می‌شود.

منصوریان در واقع می‌خواهد با جذب او در خط دفاعی که همه زیر توپ می‌زنند، مهره‌ای داشته باشد که روی زمین فوتبال بازی کند. ضمن اینکه خاصیت ویژه بازی این مدافع، ترتیبی می‌دهد که استقلال بازیسازی را از قلب دفاع آغاز کند و به تدریج جلو برود.

حسن دیگر بازی پادوانی، شروع مجددهای موفق و گل‌هایی است که به‌عنوان یک مدافع به ثمر رسانده است. او که فصل چهاردهم به‌عنوان یک مدافع برای نفت تهران گلزنی هم می‌کرد، می‌تواند روح تازه‌ای به خط دفاع استقلال بدمد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=197521

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر