1

مسئولان ما باید با پیروی از ولایت فقیه در مقابل استکبار بایستند

  • کد خبر : 19902
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۹

مصطفی کواکبیان با بیان اینکه جناح های مختلف و روسای قوا در شرایط فعلی باید با هم وحدت داشته باشند گفت: معتقدم رئیس مجلس شورای اسلامی در چند سال اخیر ذره ای از ولایت و رهبری عدول نکرده که این باعث افتخار ما است. نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه […]

مصطفی کواکبیان با بیان اینکه جناح های مختلف و روسای قوا در شرایط فعلی باید با هم وحدت داشته باشند گفت: معتقدم رئیس مجلس شورای اسلامی در چند سال اخیر ذره ای از ولایت و رهبری عدول نکرده که این باعث افتخار ما است.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استان سمنان یکی از ۵ استان پرمساحت کشور است، گفت: این استان با کشوری مانند انگلستان هم مساحت است که این شاخص باید در بودجه ریزی مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست نخبگان و منتخبان استان سمنان با بیان اینکه دولت های نهم و دهم خدمات شایان توجهی به استان سمنان داشته اند گفت: یکی از انتقادات ما به دولت این است که تاکنون مصوبات سفرهای استانی اجرا نشده لذا امیدوارم منابع تامین و مصوبات به صورت کامل انجام شود.

وی با بیان اینکه استان سمنان در میان ۵ استان برتر کشور از نظر مساحت قرار دارد افزود: این استان حتی به اندازه کل کشور انگلستان مساحت دارد و این شاخص مساحت باید در همه برنامه ریزی ها و بودجه بندی لحاظ شود.

نماینده مردم سمنان با تاکید بر اینکه مشکل مهم مردم سمنان بحث آب است گفت: مردم ما خواستار آن هستند که سرریز آب دریای خزر به استان سمنان منتقل شود.

کواکبیان همچنین با تاکید بر اینکه استان سمنان بین الحرمین است ، افزود: مسئولان کشوری باید توجه بهتر به این استان داشته باشند و از آنان می خواهیم بودجه خوبی برای آزادراه حرم تا حرم اختصاص دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جناح های مختلف و روسای قوا در شرایط فعلی که تهدیداتی برعلیه کشورمان وجود دارد باید با هم وحدت داشته باشند گفت: معتقدم رئیس مجلس شورای اسلامی در چند سال اخیر ذره ای از ولایت و رهبری عدول نکرده که این باعث افتخار ما است.

وی با تاکید بر اینکه نظام ولایی الگوی مردم سالاری دینی به شمار می رود گفت: هم اکنون دشمنان پرونده های حقوق بشر و تروریسم بر علیه ما مطرح می کنند لذا مسئولان ما باید با پیروی از ولایت فقیه در مقابل استکبار بایستند/مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر