4

کیانوش رستمی ، دلاور مرد کشورمان به طلا دست یافت

  • کد خبر : 19998
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۹:۱۴

هفتاد  و نهمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در دسته ۸۵ کیلوگرم با قهرمانی دلاور مرد کشورمان، کیانوش رستمی به پایان رسید. رستمی پس از آنکه در حرکات یک ضرب با مهار وزنه ۱۷۳ کیلویی به مدال برنز قناعت کرد در حرکات دو ضرب در همان حرکت اول وزنه  ۲۰۹ کیلوگرمی را مهار کرد تا […]

هفتاد  و نهمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در دسته ۸۵ کیلوگرم با قهرمانی دلاور مرد کشورمان، کیانوش رستمی به پایان رسید.
رستمی پس از آنکه در حرکات یک ضرب با مهار وزنه ۱۷۳ کیلویی به مدال برنز قناعت کرد در حرکات دو ضرب در همان حرکت اول وزنه  ۲۰۹ کیلوگرمی را مهار کرد تا با توجه به شرایط رقم خورده در این دسته و پس از حرکت سوم تمام وزنه‌برداران، با همین یک حرکت مدال طلایش قطعی شود.
به این ترتیب و پس از مسجل شدن قهرمانی رستمی و کسب مدال طلای وی در حرکات دو ضرب و مجموع ، این وزنه‌بردار دو بار پیاپی به وزنه  ۲۱۹ کیلوگرمی که در واقع رکورد جهان محسوب می‌شد حمله کرد که در نهایت با ناکامی در مهار آن نتوانست پس از  ۱۳ سال رکورد وزنه‌بردار چینی را جابجا کند.
در حرکات دو ضرب وزنه‌برداران فرانسه و کوبا به ترتیب دوم و سوم شدند و در مجموع حرکات نیز پس از رستمی که ۳۸۲ کیلوگرم را به ثبت رساند،وزنه‌برداران فرانسوی و لهستانی به عناوین دوم و سوم جهان دست یافتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19998

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر