2

واکنش عجیب باشگاه تراکتورسازی به کتک کاری در بازی پرسپولیس؛ دعوا دعواست، یکی میزنی یکی می خوری!

  • کد خبر : 200062
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی در واکنش به کتک خوردن عکاسان خبری در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی گفت: «دعوا دعواست، یکی می زنی و یکی می خوری!»

برنامه 90 عادل فردوسی پور واکنش عجیب باشگاه تراکتورسازی به کتک کاری در بازی پرسپولیس؛ دعوا دعواست، یکی میزنی یکی می خوری!

در پایان دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس لیدرهای تراکتورسازی با عکاسان خبری درگیر شدند که پخش این تصاویر از رسانه ملی در همان شب بازی جنجال های زیادی به دنبال داشت.

بخشی از این درگیری ها در برنامه ۹۰ نیز پخش شد و البته در تصاویر نیز مشخص بود که به عکاسان ورزشی حمله شده است.

پیام پارسایی یکی از عکاسان خبری حاضر در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی توضیحاتی در خصوص ماجراها داد. پارسایی اعتقاد داشت به خاطر عکس هایی که از سنگ های پرت شده به زمین گرفته بودند لیدرها و انتظامات تراکتورسازی به سمت عکاسان حمله کردند و آنها را کتک زدند.

وی همچنین اعلام کرد قلیچ خانی مسئول کانون هواداران تراکتورسازی با وسیله ای چندکاره شبیه ناخن گیر به آنان حمله کرده و یگان ویژه او را دستگیر کرده است.

شهریاری معاون باشگاه فرهنگی تراکتورسازی نیز در این خصوص روی خط برنامه رفت و در حالی که تلاش می کرد اتفاقات را توجیه کند، مسائلی مثل داوری، آب دادن چمن ها بعد از بازی و پخش تصاویر درگیری در شبکه خبر را عوامل بروز این اتفاقات قلمداد کرد.

شهریاری دلیل اتفاقات رخ داده در بازی را مسابقه فصل قبل دو تیم در ورزشگاه آزادی دانسته و معتقد بود اتفاقات تبریز عکس العملی نسبت به حوادث بازی فصل قبل بود. وی معتقد بود قبل از بازی کمال مهمان نوازی را از مهمانان داشته اند و در بازی هم به جز پرتاب چند بطری و سنگ اتفاق خاصی نیفتاده است.

در پایان بازی هم عکاسان در وسط زمین جمع شده بودند و مسئول ورزشگاه که می خواست به چمن ها آب بدهد از آنها خواست از زمین خارج شوند و یکی از عکاسان با صندلی به بینی او زد و باعث آغاز شدن درگیری ها شد.

در ادامه هم دعوا شدت گرفت و دعوا همین است وقتی شروع می شود یکی می زنی و یکی می خوری! آقای قلیچ خانی که می گویند با چاقو حمله کرده ۷ سال در زندان های عراق اسیر بوده است.

 جام/فتاحی مسئول مسابقات سازمان لیگ هم اعلام کرد: «من در متن درگیری ها بودم و دیدم آقای قلیچ خانی مشکل درست کرده و عکاسان را می زد و از یگان ویژه خواستم او را موقتا دستگیر کند و علت آغاز درگیری هم عکس هایی بود که عکاسان از سنگ های پرتاب شده گرفته بودند.»

پس از پایان صحبت های فتاحی، در ادامه شهریاری با برنامه تماس گرفت و اعلام کرد باشگاه تراکتورسازی از تمامی حادثه دیدگان این بازی دلجویی به عمل می آورد که فردوسی پور پاسخ داد بهتر بود معذرت خواهی می کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=200062

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر