1

امیری:در مخمصه گرفتار شده ایم

  • کد خبر : 200387
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵

امیری:در مخمصه گرفتار شده ایم

امیری:در مخمصه گرفتار شده ایم

به گزارش کاپ، وحید امیری در گفت‌و‌گو با برنامه ۴-۴-۲ رادیو جوان درباره غیبتش در دربی ۸۳ اظهار داشت: خیلی تلاش کردم تا در این دیدار حضور داشته باشم، فیزیوتراپی منظم هم انجام دادم اما علیرغم میل باطنی‌ام متاسفه نشد تا اولین دربی‌ام را امروز تجربه کنم. حتما خیر و صلاحی بوده است.حساسیت بیش از حد بازی عاملی بود که باعث شد تا این دیدار با تساوی به پایان برسد و دو تیم هم نتوانند موقعیت‌های زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کنند.

وی ادامه داد:استقلال بازی بسته‌ای ارائه داد و هر دو تیم قطعا به دنبال ۳ امتیاز بودند اما در نهایت بازی به تساوی کشیده شد. اگر ضربه طارمی و یا کاوه رضایی به گل تبدیل می‌شد، روند بازی تغییر می‌کرد و دو تیم دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند.البته استقلال هم خوب کرد و فرصت هایی داشت.

هافبک پرسپولیس درباره وضعیت آسیب دیدگی اش بیان داشت: خدا را شکر در حال حاضر خوب هستم، از فردا با تیم تمریناتم را پیگیری می‌کنم.احتمالا در بازی با سپاهان تیم را همراهی خواهم کرد.

امیری درباره مطالباتش از باشگاه نفت گفت:یک بدعت بدی در فوتبال ما پیش آمده که وقتی بازیکنی می رود دیگر رویش حساب نمی کنند. متاسفانه ۷۰ الی ۸۰ درصد از مطالبات ما نادیده گرفته شده است و کسی هم در این باره پاسخگو نیست و نمی‌دانیم طرف حساب ما در باشگاه نفت چه کسی است. باشگاه نفت همواره به یک باشگاه اخلاق‌مدار معروف بود اما در حال حاضر وجهه‌اش را از دست داده و یکی از باشگاه‌های بی‌انضباط لیگ برتر است. ما بارها با مدیران باشگاه صحبت کردیم و به ما گفتند تا یک ماه دیگر مطالبات ما پرداخت می‌شود اما الان ۴ ماه از آن صحبت‌ها گذشت و هیچ کسی تماسی با ما هم نگرفته است. پست و مقام به کسی وفا نمی‌کند و آن چیزی که وجود دارد و باقی می‌ماند اخلاق است و نباید آن را زیر پا بگذاریم، متاسفانه در مخمصه گرفتار شده‌ایم و امیدواریم هر چه زودتر مشکلات ما حل شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=200387

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر