2

فریدون معینی: تیم ملی ایران شانس نخست صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است

  • کد خبر : 201965
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال،گفت: تیم ملی ایران با پیروزی مقابل ازبکستان شانس نخست صعود به جام جهانی از گروه یک مسابقات است.

فریدون معینی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا درخصوص پیروزی ملی پوشان فوتبال ایران مقابل ازبکستان، گفت: تیم ملی در مقابل ازبکستان بازی بسیار خوب و حساب شده ای را از خود به نمایش گذاشت.بازیکنان در نیمه اول بسیار عالی کار کردند و حتی یک شانس هم در اختیار تیم میزبان قرار ندادند.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود از مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بعد از ظهر پنج شنبه در تاشکند به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت که این بازی در نهایت با تک گل سید جلال حسینی در دقیقه ۲۷ نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.
وی ادامه داد: در نیمه دوم هم با توجه به برتری تیم ما در نیمه نخست، ازبکستانی ها هجومی تر ظاهر شدند که با تمرکز بالای بازیکنان، دفاع هوشمندانه و درایت کادرفنی آنها نتوانستند هیچ موقعیت خطرناکی بر روی دروازه ما ایجاد کنند.
عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال،گفت: کی روش در دیدار مقابل ازبک ها تعویض های بسیار خوبی انجام داد و با هر تعویض راه گلزنی را برای حریف بست.
معینی تصریح کرد: یکی از دلایل موفقیت تیم ملی ایران هوشیاری بالای کی روش است که در هر بازی مطابق با تاکتیک تیم حریف به میدان می رود و با توجه به این مساله بازیکنان ما هم بسیار با انضباط و با تمرکز بالا بازی می کنند.
وی اظهار کرد: هیچکس تصور نمی کرد که کی روش در دیدار روز گذشته با این ترکیب وارد میدان شود و استفاده نکردن از چند بازیکن اصلی تیم در ابتدای بازی نشان از تسلط و شناخت بالای او از تیمش و همچنین حریفان دارد.
رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با اشاره به نتایج کسب شده از سوی دیگر تیم ها در دیدارهای شب گذشته، شانس ایران برای صعود به جام جهانی را بالا دانست و افزود: پیروزی مقابل ازبکستان همه ما را برای صعود به جام جهانی امیدوار کرد.
معینی در رابطه با دیدار بعدی ایران مقابل کره جنوبی که قرار است سه شنبه ۲۰ مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود، افزود: کره جنوبی تیم بسیار خوبی است و توانسته با وجود جوانگرایی خیلی سریع به هماهنگی برسد.
وی ادامه داد: در مجموع در مقایسه بین دو تیم ایران و کره معتقدم تیم ما از کره بسیار بهتر است. تیم ایران در کارهای دفاعی بسیار قوی تر از کره عمل می کند و این نقطه قوت تیم کشورمان است.
معینی درمورد پیروزی پنج شنبه شب سوریه مقابل چین، گفت: سوریه از قدیم ساختار فوتبالی خوبی داشته و این تیم همیشه می تواند خطرناک باشد.
معینی درمورد شانس های صعود به جام جهانی، اظهار کرد: ایران و کره جنوبی شانس های نخست صعود از این گروه به جام جهانی هستند و پس از آنها تیم ازبکستان هم می تواند یکی از مدعیان صعود باشد.
تیم ایران در راه صعود به جام جهانی با تیم های کره جنوبی، ازبکستان، چین، قطر و سوریه هم گروه است که در سه دیدار انجام داده موفق به شکست تیم های قطر و ازبکستان شده است و با کسب تساوی خارج از خانه مقابل تیم ملی چین، ۷ امتیازی است.
تیم کشورمان در حال حاضر با هفت امتیاز در صدر جدول گروه یک مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا قرار دارد و کره جنوبی نیز با همین امتیاز و بخاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم ایستاده است.
تیم ملی کشورمان باید در چهارمین دیدار خود ساعت ۱۸ سه شنبه ۲۰ مهرماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف کره جنوبی برود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=201965

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر