2

حکم دادگاه برای این هنرپیشه زن جوان !!!!+ تصویر

  • کد خبر : 20238
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۶

این هنرپیشه روز ۹ ام نوامبر باید خود را به زندان ایالتی معرفی کند ، البته شاید به دلیل ظرفیت بیش از اندازه زندان لس آنجلس قاضی پس از چند روز این حبس را به خانه لیندسی منتقل کند. روز چهارشنبه هفته گذشته در دادگاه لس آنجلس ، لیندسی لوهان به ۳۰ روز حبس در […]

این هنرپیشه روز ۹ ام نوامبر باید خود را به زندان ایالتی معرفی کند ، البته شاید به دلیل ظرفیت بیش از اندازه زندان لس آنجلس قاضی پس از چند روز این حبس را به خانه لیندسی منتقل کند.

روز چهارشنبه هفته گذشته در دادگاه لس آنجلس ، لیندسی لوهان به ۳۰ روز حبس در زندان محکوم شد؛ همچنین این هنرپیشه جوان محکوم شدن هنرپیشه به  شستن توالت های عمومی!!!!+ عکس مجبور است یک برنامه خدمات اجتماعی و مشاوره روانشناسی را هم پشت سر بگذارد.
این هنرپیشه روز ۹ ام نوامبر باید خود را به زندان ایالتی معرفی کند ، البته شاید به دلیل ظرفیت بیش از اندازه زندان لس آنجلس قاضی پس از چند روز این حبس را به خانه لیندسی منتقل کند.
علاوه بر دوره اجباری زندان ، لیندسی باید ۳۰۰ روز خدمات اجتماعی داشته باشد. قاضی تعداد این روزها را منوط به رفتار هنرپیشه جوان کرده است.بعد از یکماه حبس ،او باید ۵ ماه نظافت اجباری و دیگر وظایف اجتماعی انجام داده و به مشاوره روانشناسی نیز برود.
گفته می شود لیندسی پس از ابلاغ رای دادگاه اشک در چشمانش جمع شده ولی خونسردی خود را حفظ کرده و در جواب قاضی دادگاه که پرسیده آیا رای را به درستی متوجه شده یا نه جواب مثبت داده است. او بدون هیچ شکایتی دادگاه را ترک کرده و وکیلش نیز هیچ اظهارنظری بیان نکرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20238

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر