2

عدم صدور مجوز در لغو همایش سراسری اصلاح طلبان باطل است

  • کد خبر : 20250
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۶

علت لغو همایش اصلاح طلبان عدم صدور مجوز نیست مدیر کل سیاسی وزارت کشور در واکنش به برخی اخبار مبنی بر اینکه علت لغو همایش سراسری اصلاح طلبان عدم صدور مجوز بوده است گفت:‌ قطعا چنین چیزی نبوده چرا که هیچگونه درخواستی برای صدور مجوز صورت نگرفته است. علت لغو همایش اصلاح طلبان عدم صدور […]

علت لغو همایش اصلاح طلبان عدم صدور مجوز نیست
مدیر کل سیاسی وزارت کشور در واکنش به برخی اخبار مبنی بر اینکه علت لغو همایش سراسری اصلاح طلبان عدم صدور مجوز بوده است گفت:‌ قطعا چنین چیزی نبوده چرا که هیچگونه درخواستی برای صدور مجوز صورت نگرفته است.
علت لغو همایش اصلاح طلبان عدم صدور مجوز نیست

محمد علی پورموسوی با اشاره به لغو هم اندیشی سراسری اصلاح طلبان که برخی از  عدم صدور مجوز از طرف نهادهای ذیربط برای برپایی این همایش خبر داده بودند گفت:‌ قطعا جنین چیزی نبوده چرا که تا به حال درخواستی برای صدور مجوز برپایی چنین همایشی صورت نگرفته و قطعا از مراجع ذی صلاح دیگر نیز درخواستی صورت نگرفته است.

مدیر کل سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه‌ اگر درخواست مجوزی از طرف آنها صورت می گرفت طبق قانون بررسی و نتیجه متعاقبا اعلام می شد افزود: این در حالی است که به هیچ وجه درخواستی برای صدور مجوز برپایی همایش روز عید قربان اعلام نشده تا موافقت یا مخالفت ما را در پی داشته باشد بنابراین فرض عدم صدور مجوز در لغو همایش سراسری اصلاح طلبان باطل است.

گفتنی است؛ پیش تر از این شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از برگزاری همایشی با عنوان هم اندیشی سراسری اصلاح طلبان در روز عید غدیر خم خبر داده بود که با نزدیک شدن به موعد مقرر، رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از لغو این همایش خبر داد/باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20250

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر