3

خروج نظامیان آمریکایی از عراق اولویت نخست ایران در منطقه است

  • کد خبر : 20407
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۶

سناتور جمهوریخواه آمریکایی در مخالفت با خروج نظامیان کشورش از عراق اذعان کرد خروج آمریکا به منزله پیروزی ایران خواهد بود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هاآرتض، سناتور “جان مک کین” بار دیگر خروج نظامیان آمریکایی از عراق را اقدامی اشتباه خواند. وی در نشست پرسش و پاسخ کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا […]

سناتور جمهوریخواه آمریکایی در مخالفت با خروج نظامیان کشورش از عراق اذعان کرد خروج آمریکا به منزله پیروزی ایران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هاآرتض، سناتور “جان مک کین” بار دیگر خروج نظامیان آمریکایی از عراق را اقدامی اشتباه خواند. وی در نشست پرسش و پاسخ کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا ادعا کرد که این اقدام سبب نابودی دستاوردهای این کشور در جنگ عراق می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هاآرتض،مک کین با اشاره به تمایل قلبی خود برای بازگرداندن نظامیان آمریکایی به خانه تاکید کرد: خروج از عراق به معنای پیروزی ایران و قدرت گرفتن این کشور در منطقه است.
بنا بر ادعای این سناتور جمهوریخواه نظامیان آمریکایی باید در عراق بمانند و به دولت این کشور برای برقراری امنیت و حفظ دستاوردهای لشکرکشی آمریکا به منطقه کمک کنند.
وی از جمله نگرانی های اصلی آمریکا در عراق را گسترش نفوذ ایران در این کشور دانست و مدعی شد که خروج نظامیان آمریکایی از عراق اولویت نخست ایران در منطقه به شمار می رود.
گفتنی است پس از اعلام خبر خروج آمریکایی ها از عراق تا پایان سال ۲۰۱۱ توسط “باراک اوباما” در اواخر ماه گذشته، مک کین ضمن هشدار درباره پیامدهای این اقدام، آن را شکستی غمبار برای آمریکا و پیروزی راهبردی دشمنان این کشور از جمله ایران دانست.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر