3

صید ستاره سرخ و محبوب برانکو در اولویت برنامه منصوریان

  • کد خبر : 204714
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

حتی شاه‌ماهی خریدهای استقلال که با هیاهوی زیادی به استقلال آمد تاکنون نتوانسته رضایت کادرفنی و هواداران استقلال را جلب کند و با اینکه استقلال در فصل نقل و انتقالات گران ترین تیم لیگ لقب گرفت اما بازدهی بازیکنان جدید در حد نامشان نبود.

دیگر بر کسی پوشیده نیست که سروش رفیعی در لیست ورودی منصوریان برای نیم فصل حضور دارد.
سروش رفیعی صید ستاره سرخ و محبوب برانکو در اولویت برنامه منصوریان

سروش رفیعی در لیست منصوریان. این خبری است که این روزها دهان به دهان می‌چرخد. حقیقت این است که خریدهای ابتدای فصل استقلال با اینکه رقم‌های درشتی گرفتند اما به کار منصوریان نیامدند. حتی شاه‌ماهی خریدهای استقلال (بختیار رحمانی) که با هیاهوی زیادی به استقلال آمد تاکنون نتوانسته رضایت کادرفنی و هواداران استقلال را جلب کند و با اینکه استقلال در فصل نقل و انتقالات گران ترین تیم لیگ لقب گرفت اما بازدهی بازیکنان جدید در حد نامشان نبود.

 

به همین دلیل گویا منصوریان دوباره به مدیرعامل استقلال لیست جدیدی داده است، لیستی که دوباره نام‌هایی در آن وجود دارد که پیش از این مدنظر برانکو بوده است. سروش رفیعی یکی از آن نام‌های مشترک دو مربی است. سروش به زودی دوران سربازی‌اش در تراکتور تمام می‌شود و از همین حالا تیم‌های زیادی مشتریان این بازیکن هستند. نکته اینجا است که افتخاری مدیرعامل استقلال روز گذشته در صحبت‌هایش خبرهای منتشر شده را تایید کرد و به نوعی لیست منصوریان را افشا کرد. اینطور که گفته می‌شود باشگاه استقلال با باشگاه تراکتورسازی برای جذب هافبک این تیم وارد مذاکره شد. بر اساس اعلام سید رضا افتخاری، نام رفیعی در فهرست مدنظر سرمربی تیم استقلال قرار دارد و به همین دلیل تلاش‌ها برای جذب این بازیکن آغاز شده است.

 

ایران ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=204714

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر