5

پورموسوی: تراکتورسازی می‌تواند قهرمان شود/ از سرخابی ها سریعا عذرخواهی می کنند!

  • کد خبر : 207126
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶

سرمربی استقلال خوزستان، گفت: اشتباهات داوری خیلی به ضرر ما بود اما خیلی ساده از این موضوع گذشتند و گفتند در دربی خوزستان داور اشتباه داشته است، باید از هواداران ما عذرخواهی می‌کردند.

 

به گزارش بانک ورزش، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد، گفت: می‌خواهم از کمیته داوران و دپارتمان گله کنم. اشتباهات داوری خیلی به ضرر ما بود اما خیلی ساده از این موضوع گذشتند و گفتند در دربی خوزستان داور اشتباه داشته است. باید از هواداران ما عذرخواهی می‌کردند.

 

وی ادامه داد: هر اتفاقی در این چند سال در رابطه با تیم‌های سرخابی افتاده سریعا از آنها عذرخواهی کردند اما در مورد تیم‌های دیگر این اتفاق نمی‌افتد. تقاضای ما این است که از تورج حق‌وردی در مسابقات ما استفاده نکنند چرا که در سه سال گذشته در هر بازی که برای ما قضاوت کرده دچار اشتباه شده است. هر چند شاید اشتباهاتش ناخواسته بوده اما به هر حال این تصمیم می‌تواند احترامی برای تیم ما باشد.

 

وی یادآور شد: گسترش فولاد تیم بسیار خوبی است که در یارگیری ابتدای فصل عالی کار کرد. این تیم در ابتدای فصل کمی در کسب نتیجه با مشکل روبرو شد اما در ادامه وضعیت بهتری پیدا کرد. اینطور که شنیدم فردا وضعیت آب و هوا بسیار نا مساعد است اما امیدوارم این مسئله روی بازی تاثیر بدی نگذارد به هر حال اهواز شهر گرمسیری است و بازی فردا می‌تواند برای ما تجربه خوبی باشد.

 

سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: بعد از بازی با فولاد از مشکلات داوری در این مسابقه مطلع بودم اما چیزی نگفتم و منتظر بودم که به خاطر اشتباهات صورت گرفته عذرخواهی انجام شود. من وقتی اشتباه کنم این شهامت را دارم که این مسئله را بپذیرم و این موضوع را بگویم باید به خاطر اشتباهات داوری که در بازی مقابل ما صورت گرفت باید از هواداران ما عذرخواهی می‌کردند.

 

پورموسوی در ادامه تأکید کرد: گسترش در فاز حمله جزو تیم‌های خوب است آنها روی زمین بازی می‌کنند. در مورد  ضعف حریف صحبت نمی‌کنم چراکه شاید کمالوند گله مند شود. همیشه دیدارهای ما با گسترش پر گل بوده است. تلاش می‌کنیم فردا با امتیاز زمین را ترک کنیم. پیروزی خیلی خوب است اما تک امتیاز هم ما را راضی می‌کند.

 

وی در مورد تعطیلات لیگ برتر در ادامه مسابقات و اینکه کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند، تصریح کرد: اولین مسابقه ما با تراکتورسازی بود وقتی بازی تمام شد گفتم تراکتورسازی جزو مدعیان اصلی است. تراکتورسازی می‌تواند قهرمان شود چراکه شرایط خوبی دارد. فکر می‌کنم اگر اتفاقات سد راه نشود تراکتورسازی می‌تواند قهرمان شود. قرعه کشی حق مسئولان است اما اگر می‌توانستند طوری برنامه ریزی کنند که در یک نیم فصل سه بار به تبریز نیاییم بهتر است. اگر خواهان لیگ خوب هستیم باید برنامه ریزی بهتری داشته باشیم. باید برنامه ریزی بهتری داشته باشند. در نیم فصل دوم لیگ قهرمانان آغاز می‌شود و کار فشرده تر خواهد شد. در آن شرایط لیگ برای ما فرسایشی‌تر خواهد شد.

 

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه راجع به مشکلات مالی، خاطرنشان کرد:‌ نمی‌خواستم بحث مالی را باز کنم. تا به امروز فقط قول و وعده شنیدیم. با بازیکنان صحبت کردیم تا نیم فصل صبر کنیم. با حریفان آسیایی خود خیلی فاصله داریم. بهترین نفرات را با پول خرج کردن به تیم‌های خود می‌آورند. خوزستان و تبریز از لحاظ تعصب نزدیک به هم هستند. در جایی که اسم غیرت می‌آید بازیکنان ایرانی کار خود را به بهترین شکل پیش می‌برند. البته ما باید کار را اصولی انجام دهیم. بخش خصوصی را نباید رها کرد وقتی این بخش وارد می‌شود از آنها استقبال می‌کنیم اما بعد از گذشت مدتی آنها را رها می‌کنیم. گروه ملی یک شرکت خصوصی بود اما درگیر مسائل قضایی شد تا امروز به این شکل بیفتد. امیدوارم قرعه کشی آسیایی شوکی برای ما باشد تا به شرایط تیم رسیدگی کنند. ۲ اسفند در اولین مسابقه خود به میدان می‌رویم امیدوارم وضعیت ما بهتر شود تا آبروداری کنیم.

 

پورموسوی در مورد اینکه آیا بازیکن جدیدی جذب نمی‌کنند، گفت: نانگ به ایران آمده و ۳-۴ روز است که در اردو حضور دارد. اگر او تست پزشکی را به خوبی پشت سر بگذارد و مشکلی مالی ما حل شود با این بازیکن قرارداد می‌بندیم به جذب ۲-۳ بازیکن دیگر نیاز داریم.

 

وی در مورد اینکه آیا برای دیدارهای آسیایی اسپانسر نمی‌گیرند، گفت: بزرگترین اسپانسری که در ایران است بانک ملی است اما آنها از دادن پول طفره می‌روند. یک سال است با پیراهن بانک ملی وارد مسابقات می‌شویم اما آنها از حمایت خود دست کشیدند.

 

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه تأکید کرد:‌ لیگ را خیلی خوب شروع کردیم. با تراکتورسازی به تساوی رسیدیم و استقلال را بردیم اما سپس مشکلات مالی آغاز شد. تا به اینجا با این مشکلات خوب نتیجه گرفتیم اما اگر مشکلات حل می‌شد کارمان خیلی راحتتر بود. بعد از بازی با پرسپولیس متممی در اختیار بازیکنان قرار گرفت که بر اساس آن اگر ۵۰ درصد پولشان را تا نیم فصل نگرفتند می‌توانند از این تیم جدا شوند. این مسئله روی روحیه تیم تاثیر می‌گذارد. در این بین سایر باشگاه‌ها به خاطر همین متمم برای مذاکره وارد عمل شدند. بازیکنان ما با شرف هستند و این مسئله روی کارشان تاثیر نگذاشت. می‌توانیم در نیم فصل دوم مدعی شویم اگر مشکلاتمان حل شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر