1

درخواست اعضای شورای نگهبان از هاشمی

  • کد خبر : 20827
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱

از وزارت اطلاعات آمدند. گزارش کشف یک تیم جاسوسی منافقین در ارتش و وزارت خانه ها را دادند که دستگیر شده اند. آنها اطلاعات مهمی را برای عراق می فرستاده اند. کارهای دفتری را تا ساعت هفت انجام دادم. در گزارش ها مطلب مهمی نبود. تا ساعت ده و نیم صبح در جلسه علنی مجلس […]

از وزارت اطلاعات آمدند. گزارش کشف یک تیم جاسوسی منافقین در ارتش و وزارت خانه ها را دادند که دستگیر شده اند. آنها اطلاعات مهمی را برای عراق می فرستاده اند. کارهای دفتری را تا ساعت هفت انجام دادم.

در گزارش ها مطلب مهمی نبود. تا ساعت ده و نیم صبح در جلسه علنی مجلس ماندم. پیشنهاد نمایندگان مطرح شد که به جای سه جلسه علنی، در هفته دو جلسه باشد.
دستور کار هم داریم. آقای مجید انصاری به دفترم آمد و درباره مسائل دولت و مسائل جاری دیگر صحبت شد.
ظهر آقای محمدی گیلانی و [خسرو] بیژنی از شورای نگهبان آمدند. آنها خواستار تقویت شورای نگهبان و تأمین اتومبیل های مورد نیازشان شدند. عصر آقای صمصامی برای گرفتن کمک برای بشاگرد آمد ۱/ آقای [سیدمحمدحسن] نبوی نماینده بوشهر آمد. از سخت گیری های گمرک بوشهر در خصوص لنج داران شکایت دارد.
تیمسار [منصور] ستاری [فرمانده نیروی هوایی] آمد. گزارش کار نیروی هوایی را داد و برای ساخت هوایپمای اف – ۵ کمک گرفت. از منزل دکتر روحانی پرسیدم، گفت خانه خاتم هست. محل بازجویی متهمان در منطقه مسکونی بوده که نخواستیم آنجا باشند. به جای دیگر منتقل شده اند.
از وزارت اطلاعات آمدند. گزارش کشف یک تیم جاسوسی منافقین در ارتش و وزارت خانه ها را دادند که دستگیر شده اند. آنها اطلاعات مهمی را برای عراق می فرستاده اند. کارهای دفتری را تا ساعت هفت انجام دادم.
جمعی از نمایندگان خط ۳ آمدند ۲/ درباره دولت به خاطر مهم بودن آینده آن مذاکره کردند و برای فعال‌تر کردن دولت چاره جویی نمودند. نتیجه این شد که دولت باید طرحی برای رفع مشکلات مردم داشته باشد و مورد حمایت جدی قرار گیرد. به مجمع تشخیص مصلحت رفتم. مجازات های تعزیرات حکومتی در دستور بود. مقداری از آنها تصویب شد.
۱- بشاگرد از مناطق محروم کشور واقع در شهرستان بندر جاسک در استان هرمزگان است و مرکز آن روستای گوهران می‌باشد. در این بخش هیچ نقطه شهری وجود ندارد. در دوران سازندگی برنامه‌های زیادی برای محرومیت‌زدایی از این منطقه صورت گرفت.
۲- منظور از نمایندگان خط ۳، آن دسته از نمایندگان مجلس است که به جناح راست (جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ) و جناح چپ ( مجمع روحانیون مبارز و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ) وابستگی نداشتند و به عنوان نماینده خط ۳ خود را مطرح می‌ساختند.

منبع متن روز شمار : کتاب کارنامه و خاطرات سال ۱۳۶۷ « پایان دفاع، آغاز بازسازی » – دفتر نشر معارف انقلاب

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20827

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر