1

۳ ملی پوش هم قسم شدند تا استقلال قهرمان نشود

  • کد خبر : 208541
  • ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

مربی سابق استقلال ادعا کرده حاضر است در هر محکمه‌ای علیه سه آبی پوش سابق شهادت دهد و می‌گوید آن سه نفر عمدا یک قهرمانی را از تیم گرفتند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، کریم بوستانی که دو سالی می شود دیگر در تیم دستیاران امیر قلعه نویی نیست و حتی می گفتند دیگر آن روابط گرم را با هم ندارند، حرف هایی زده که می تواند جنجالی شود.

او درباره لیگ سه فصل قبل حرف زده. جایی که استقلال قلعه نویی در فصلی عجیب و غریب، یک سال بعد از قهرمانی در لیگ، در حالی که تا دو هفته پایانی شانس قهرمانی داشت، یک باره در جمع سه تیم مدعی قهرمانی چهارم شد.

همان فصلی که در اهواز و با درخشش و اثرگذاری بختیار رحمانی، آندو تیموریان شان اخراج شد و استقلال در هفته پایانی هم در تهران ناکام ماند و اینگونه قهرمانی اش را از دست داد.

همان فصلی که در میانه اش بازیکنان بزرگ تیم مثل جواد نکونام جدا شدند. فصلی که کلی درگیری بر سر بازوبند وجود داشت و فصلی که در آخرین روزش، قلعه نویی به خیلی از ستاره های تیمش تاخت و وقتی فصل بعدش شروع شد، چهره هایی مثل سید مهدی رحمتی و آندو هم دیگر در تیم نبودند.

حالا بوستانی مصاحبه کرده و می گوید پریدن آن قهرمانی به دلیل کم کاری ۳ ملی پوش وقت تیم بوده. او به روزنامه گل گفته از آن جمع سه نفره فقط یک تفر در استقلال مانده.

این جماعت سه نفره، آن فصل عمدا کم کاری کردند که استقلال قلعه نویی به قهرمانی نرسد. راستی آن سه نفری که بوستانی گفته در هر دادگاهی علیه شان شهادت می دهد، سه نفری که حالا فقط یکی از آنها در تیم است، کدام بازیکنان ملی پوش وقت استقلال بودند؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208541

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر