1

برانکو: فقط به دنبال پیروزی هستیم

  • کد خبر : 209768
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰

سرمربی پرسپولیس امیدوار است پرسپولیس با وجود محروم و مصدوم ها از سد حریف سرسخت خود بگذرد .

به گزارش “ورزش سه”، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم اظهار کرد: می‌شود گفت صبا تیم پُر افتخاری است و چند بازیکن را اخیر جذب کرده که نشان می‌دهد هدف بالایی برای بقا در لیگ برتر دارند؛ طبیعی است هر بازی ارزش خاص خود را دارد و ارزش خاصی برای ماندن در جدول دارد.
او ادامه داد: بازی مشکلی در دور رفت با صبا داشتیم؛ تیمی است که تجربه باتجربه و جوانان را دارد و علی رغم جایگاه‌شان در جدول می‌دانیم بازی سختی در انتظارمان است؛ امیدوارم هوا بهتر شود تا تماشاگران بیشتری بیاید.
سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: با تمام احترام به میزبان و تمام رقبا و باوجود سه بازیکن محروم، هدف ما همیش یکی است و می‌خواهیم نمایش زیبا داشته باشیم و به ۳ امتیاز برسیم که این فلسفه پرسپولیس است؛ آقای ربیع‌خواه در ترکیب ما نخواهد بود؛ سید جلال حسینی، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی محروم هستند؛ تکرار می‌کنم با وضعیت تیممان فقط به دنبال پیروزی هستیم.
برانکو ضمن ابراز خرسندی از حضور پر تعداد خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما می‌دانیم در قم هواداران زیادی داریم و طبیعی است هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند و بازی زیبایی شاهد باشیم.

 

او درخصوص غیبت بازیکنانش برابر صبا گفت: قطعا نبودشان موثر است ولی جایگزین آنها جزئی از پرسپولیس هستند و من و کادرم به آنها اعتماد کامل داریم و امیدواریم به بهترین شکل عملکرد داشته باشند؛ تیم فقط ۱۱ نفر نیست و ۱۸ تا ۲۲ نفر است؛ از الان به دنبال توجیح نیستیم.
سرمربی پرسپولیس پیرامون وضعیت لیگ امسال ابراز کرد: لیگ خوبی است چون هر تیمی توانایی برد دیگران را دارد؛ امروز ماشین‌سازی استحقاق مساوی با تراکتورسازی را داشت و یا بازی رفت ما با صبا سخت بود؛ قطعا بازی سختی در انتظارمان است؛ امسال هر تیمی یک مقدار کوتاه بیاید شایعه با فاجعه مواجه شود؛ بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند و به دنبال نتایج خوب هستیم.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=209768

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر