2

تساوی یک بر یک تیم فوتبال تراکتورسازی با راه آهن

  • کد خبر : 21002
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۱

در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) روز پنجشنبه از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام این شهر میزبان تیم ته جدولی راه‌آهن بود که این دیدار در دقایق پایانی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت. ابتدا گل دقیقه ۴۲ حسین کاظمی از روی نقطه پنالتی […]

در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) روز پنجشنبه از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام این شهر میزبان تیم ته جدولی راه‌آهن بود که این دیدار در دقایق پایانی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

ابتدا گل دقیقه ۴۲ حسین کاظمی از روی نقطه پنالتی راه‌آهن را از حریف پیش انداخت که این نتیجه تا دقیقه ۸۷ حفظ شد اما در این لحظه محسن ترکی داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود تراکتور گرفت که محمدحسن ابراهیمی آن را از دست داد و به بالای دروازه فرستاد.

اما رودریگو  در دقیقه ۱+۹۰ توپ را وارد دروازه راه‌آهن کرد تا شاگردان دایی باز هم در دقایق پایانی برد را با مساوی عوض کرده و دهمین تساوی خود را در لیگ برتر رقم بزنند. این در حالی است که راه‌آهن از ۱۴ بازی خود تنها یک پیروزی کسب کرده است.

با این تساوی تراکتورسازی ۲۵ امتیازی شد و در همان جایگاه پنجم باقی ماند و راه‌آهن نیز با ۱۳ امتیاز در رده شانزدهم ایستاد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر