1

زمانی:گفته بودم که در هفته نوزدهم جزو ۳ تیم اول هستیم/پرونده پروپیچ جدید نیست و مربوط به قبل است

  • کد خبر : 210262
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

عضو هیات مدیره استقلال گفت:قبلا گفته بودم که در پایان هفته نوزدهم جزو ۳ تیم اول قرار خواهیم گرفت.

 

خبرگزاری فارس: زمانی:گفته بودم که در هفته نوزدهم جزو 3 تیم اول هستیم/پرونده پروپیچ جدید نیست و مربوط به قبل است

حسن زمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار استقلال با ماشین سازی تبریز گفت: اگر یادتان باشد چند هفته پیش و به محض آغاز نیم فصل با خبرگزاری فارس مصاحبه ای کردم و گفتم استقلال با هفته بیستم می تواند بین سه تیم اول باشد که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.

وی افزود: حالا هم که سه هفته است کمتر از سه گل به حریفانمان نزده ایم. ما دو بازی بسیار حساس در پیش داریم که مطمئن هستم هواداران استقلال مثل کوه پشت تیم می ایستند و از تیم حمایت خواهند کرد. بازی با السد قطر یک بازی مهم برای ما است و مطمئن هستم بازیکنان و کادرفنی به چیزی کمتر از صعود فکر نمی کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می شود پرونده پروپیچ هم به جریان افتاده و او هم از استقلال شکایت کرده گفت: در مورد پروپیچ باید بگویم او از استقلال شکایت کرده ولی باشگاه هم در پایان فصل گذشته دفاعیه خود را از طریق وکیل ایتالیایی به فیفا ارسال کرد زیرا پروپیچ در حالی که با استقلال قرارداد داشت در پایان فصل باشگاه را رها کرد و به تیم دیگری رفت به همین دلیل ما موضوع را پیگیری کردیم و دفاعیات خود را در مورد ترک تمرینات تیم ارائه کردیم.

وی ادامه داد: اگر می بینید عادل شیحی خیلی زود به نتیجه رسیده و در عرض کمتر از ۶ ماه حکم گرفته به این دلیل است که او ارتباطاتی در فیفا داشت اما بازیکنان مثل ردی، هلمکه، ساموئل و … با وجود اینکه خیلی قبل تر از شیحی به استقلال آمدند هنوز به نتیجه ای نرسیدند. در مورد پروپیچ هم قضیه همین است. ما دفاعیات را ارسال کرده ایم ولی بعد از شکایت این بازیکن مستندات را در اختیار فیفا قرار دادیم و این پرونده موضوع جدیدی نیست و زمان می برد تا به مرحله اخطار برسد. هر چند اگر اخطاری هم وجود داشته باشد مطمئن باشید با توجه به تجربه شیحی پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=210262

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر