1

شوک جدید به مغضوبان تراکتور؛ خانه نشینی تا پایان فصل!

  • کد خبر : 210567
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۹:۵۶

رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون در خصوص اظهارات روز گذشته خود پیرامون بازیکنان جدید باشگاه تراکتور سازی تبریز، توضیحاتی را ارائه کرد.

شوک جدید به مغضوبان تراکتور؛ خانه نشینی تا پایان فصل!

به گزارش افق نیوز، احمدرضا براتی- رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون گفت: روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه مطالبی را در خصوص بازیکنانی که جدیداً به باشگاه تراکتور سازی ملحق شده اند را مطرح کردم.

وی ادامه داد: در این نشست اعلام کردم که این بازیکنان می توانند با فسخ قرارداد خود با تراکتور سازی به باشگاههای دیگری بروند. در واقع این اظهار نظرم بدون اطلاع از سابقه بازی آنها در باشگاههای دیگر در فصل جاری بوده است و بنابراین، اظهارات قبلی خودم را بدین شرح تکمیل و اصلاح می کنم که برابر مقررات، هربازیکن در یک فصل می تواند با سه باشگاه قرارداد ثبت کند ولی فقط حق انجام بازی در مسابقات رسمی برای دو باشگاه را دارد.

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات در پایان گفت: در عین حال و به دلیل حکم صادره از سوی فیفا،  متاسفانه بازیکنانی که جدیداً برای این باشگاه به ثبت رسیده اند حق حضور در مسابقات این تیم را ندارند.

بنابراین و با توجه به اظهارات احمدرضا  براتی نفراتی چون هاشم بیگ زاده، احمد نوراللهی و امید عالیشاه نمی توانند به تیم دیگری ملحق شوند و مجبورند تا پایان فصل بیرون از میادین بمانند.

درباره سجاد شهباززاده نیز این ابهام وجود دارد که اگر قراردادش با تراکتورسازی ثبت شده باشد، احتمالا نمی تواند به باشگاه دیگری ملحق شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=210567

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر