2

اختصاصی/فاشیسم پنهان آمریکا از سوی ترامپ در حال برملا شدن است/ جامعه جهانی نسبت به این اقدامات بی‌تفاوت نیست

  • کد خبر : 210614
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با بیان اینکه فاشیسم پنهان آمریکا از سوی ترامپ در حال برملا شدن است، گفت: جامعه جهانی نسبت به این اقدامات بی‌تفاوت نخواهد بود.

“ژرژیک آبراهامیان” عضو کمیسیون حقوقی قضایی در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با اشاره به رد اعتراض ترامپ به حکم دادگاه قاضی فدرال درباره توقف منع ورود اتباع ۷ کشور به آمریکا از سوی دادگاه استیناف گفت: حکم قاضی فدرال به عنوان یک قانون بلافاصله از سوی ارگان‌های مربوطه به اجرا درآمد و اکنون باید منتظر ماند که در آینده رئیس جمهور آمریکا چه اقدامی دیگری انجام خواهد داد.

نماینده مردم ارامنه جنوب با بیان اینکه اقدامات ترامپ تاکنون بیشتر یکسری نمایش بوده است، تصریح کرد: آمریکا مانند یک لوکوموتیو بزرگ می‌تواند بر روی ریل سریع یا کند حرکت کند اما در صورت پیچیدن به چپ یا راست از ریل خارج می‌شود و این امر نتیجه‌ای جز فاجعه به بار نخواهد آورد.

وی با تاکید براینکه باید مقامات آمریکایی دیوانه باشند که اجازه خروج این ماشین عظیم را از ریل خود بدهند، بیان داشت: لایه‌هایی در حکومت و قوانینی در جامعه مدنی این کشور وجود دارد که در نهایت اجازه نخواهند داد یک رئیس‌جمهور با اقدامات نمایشی هر کاری در آمریکا انجام دهد.

عضو کمیسیون حقوقی قضایی جامعه جهانی را نسبت به اقدامات ترامپ رئیس جمهور آمریکا بی تفاوت ندانست و خاطرنشان کرد: شاهدیم که اروپایی‌ها هم نسبت به اقدامات ترامپ اعتراض می‌کنند، فاشیسم پنهان آمریکا که از سوی ترامپ در حال برملا شدن است به طور حتم مورد مخالفت آن بخش از جامعه آمریکا که سطحی نگر نیستند، قرار خواهد گرفت و ۴ سال زمان کمی برای اجرای تمامی سخنان ترامپ خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=210614

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر