3

کولاک و برف شدید مسافران جاده‌های شمالی را غافلگیر کرد

  • کد خبر : 21089
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۴

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از سرگردانی مسافران در جاده‌های شمالی کشور به دلیل کولاک و برف شدید خبر داد.

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، اظهار داشت: در طول شب گذشته بیش از ۲۲ مورد حادثه در جاده‌های کشور به خاطر کولاک و برف شدید در محورهای شمالی کشور رخ داد که بیشتر در مسیر گردنه حیران اردبیل و خلخال صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون جاده هراز به‌دلیل کولاک و برف شدید توسط پلیس راه بسته شده است، افزود: تردد در جاده‌های شمالی کشور به‌دلیل کولاک و برف شدید و کاهش برودت هوا کند است.

درخشان با اشاره به تصادف در جاده آذربایجان شرقی به‌دلیل کولاک و برف شدید که بیش از ۳۲۰ نفر را گرفتار کرد، تصریح کرد: در جاده زنجان – قزوین نیز به دلیل برف و کولاک ۳۰ نفر از مسافران در جاده گرفتار شدند که تمام این افراد توسط امدادگران جمعیت هلال احمر اسکان یافتند.

وی با اشاره به درماندگی و پوشش امدادی بیش از ۳۰۰ نفر از مسافران در جاده‌های کشور به‌دلیل برف و کولاک ادامه داد: اتوبان تهران – کرج به‌دلیل بارش‌ و کاهش برودت هوا از ترافیک سنگینی دارد.

درخشان خاطرنشان کرد: مسافرانی که قصد حرکت به‌سمت استان‌های شمالی دارند، حتی‌المقدور باید پتوی مسافری و مقداری غذای خشک به همراه داشته باشند.
وی در پایان تاکید کرد: در برخی جاده‌ها به‌خصوص مسیر حیران و هراز همراه داشتن زنجیر چرخ برای خودروها الزامی است و پلیس راه خودروهای فاقد زنجیر چرخ را متوقف خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21089

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر