1

وزیر دادگستری: دولت در پرونده بابک زنجانی بیشترین همکاری را داشته

  • کد خبر : 210915
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

وزیر دادگستری با بیان اینکه پرونده بابک زنجانی پرونده پیچیده و سختی است، گفت: در این پرونده بیشترین همکاری‌ها از سوی دولت چه در سفرهایی که انجام شد و چه در بازجویی ها و چه در تحقیقات میدانی، انجام شده است.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری صبح امروز و در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به در پیش بودن ایام عید برنامه ای برای سازمان تعزیرات برای کنترل قیمت‌ها و کیفیت خدمات و گردشگری، کنترل قیمت اجناس و هتل ها داریم.

به گزارش افق نیوز، وی افزود: به هر حال مردم نیاز دارند تا در ایام عید مراقبت ویژه‌ای شود که ان‌شالله امادگی خوبی را برای همراهی با شهروندان در ایام عید خواهیم داشت.

وزیر دادگستری در ادامه گفت: در پرونده بابک زنجانی بیشترین همکاری‌ها از سوی دولت انجام شده چه در سفرهایی که انجام شد و چه در بازجویی ها و چه در تحقیقات میدانی هم دستگاه اطلاعاتی و هم بخش های دیگر دولت از جمله بانک مرکزی و وزارت اقتصاد اعلام امادگی کامل برای همکاری کرده اند.

پورمحمدی تصریح کرد: در جلسات ستاد مبارزه با مفاسد شاهد تقدیر اعضای قوه قضاییه و دولت برای همکاری در این پرونده را شاهد هستیم به هر حال پرونده پیچیده و سختی است.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=210915

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر